Узагальнений звіт менеджера і партнера проекту

Узагальнений звіт менеджера та партнера проекту – це інструмент, який можна використовувати для надання важливої інформації у файлі аудиторського завдання, таких як матеріальні цінності, питання та ризики, зібрані з усього аудиторського завдання та збирає їх в одному звіті. Цей звіт допомагає рецензентам шляхом консолідації ключової інформації та питань аудиту в одному документі для розгляду. Якщо для статті потрібні додаткові відомості, рецензент може переглянути відповідні окремі документи.

Інформація, створена в розділі Питання, може бути передана до цього узагальненого звіту. Усі питання, створені на рівні документа з Working Papers або через виняток, виявлені в робочій програмі або контрольній таблиці на рівні процедур, можуть бути показані у звіті. Питання, записані через робочу програму або контрольний перелік, матимуть відповідь на процедуру, ідентифікатор користувача та дату процедури, якщо питання було створено після завершення процедури. Цей текст можна змінити у звіті.  

Додаткові коментарі можна додавати до питання в узагальнений звіт менеджера та партнера проекту, щоб надати додаткову інформацію для рецензента. Ця інформація додана лише до узагальненого звіту менеджера та партнера проекту і не додана до початкового питання.

Питання і ризики містяться у складі двох розділів: розділ фінансової звітності включає лише ті питання, на які посилається фінансова звітність, за допомогою FSA Робочий документ з розділів фінансової звітності. Розділ «Інші питання/інші ризики» включає питання та ризики, які не були пов’язані з фінансовою звітністю.

Резюме розділу про будь-які ризики, на які не було вказано посилання, як зазначено в робочій програмі або контрольному переліку, також доступні для включення до цього звіту.

Наступні розділи доступні під час налаштування узагальненого звіту менеджера та партнера проекту:

РозділОпис
ПорожнійВраховує ризики, які не прикріплені до FSA, та питання, записані у асоційованій деталізованій позиції FSA.
СуттєвістьУзагальнює інформацію про суттєвість з документа Суттєвість.
Розділ фінансової звітностіВідображає Ризики та Питання, з’єднані з документами, які з’єднані зі статтями Робочого документу з розділів фінансової звітності (FSA). Ризики та Питання згруповані за пов’язаним FSA з інформацією, такою як планування балансу, поточний баланс та типи суттєвості з FSA. Параметр «Також шукати супроводжуючі документи»: Коли цей елемент обрано, будь-який пов’язаний з документами Ризик або Питання, що мають таку ж папку, що й документ, який посилається на FSA, також враховано.
Інші ПитанняВраховує питання з робочих програм та контрольних переліків, які не прикріплені до FSA. Питання розташовані у порядку, вказаному в Адміністраторі документів.
Інші РизикиВраховує ризики, які не прикріплені до FSA, та питання, записані у асоційованій деталізованій позиції FSA.

Аудит враховує документ PMSD. Узагальнений звіт менеджера та партнера проекту в Адміністраторі документів та враховує за замовчуванням розділи Суттєвість, Розділ фінансової звітності, Інші Питання та Інші Ризики. Ви можете захотіти налаштувати звіт, щоб показати декілька статей або відфільтрувати деякі області у декілька розділів. Щоб налаштувати узагальнений звіт менеджера та партнера проекту:

  1. Відкрийте поточний узагальнений звіт менеджера та партнера проекту.
  2. Натисніть , щоб налаштувати звіт.
  1. У кожному розділі області зі спадного переліку оберіть тип розділу для врахування.
  1. Якщо Розділ фінансової звітності або Інші зауваження встановлені як налаштування розділу, оберіть зі спадного переліку тип питань, які будуть враховані.

Аудит встановить за замовчуванням УСІ питання.

  1. Змініть назву розділу введенням бажаного тексту.
  2. Відмітьте прапорцями бажані розділи, щоб врахувати їх до звіту.
  3. Щоб додати додаткові розділи, Натисніть . Або з меню Документ, або контекстного меню, оберіть Додати новий розділ.
  1. Щоб сортувати за іншим порядком, Натисніть . Або з меню Документ, або контекстного меню, оберіть Сортувати розділи.
  2. Щоб видалити розділи зі звіту, Натисніть біля кожного розділу.
  3. Коли завершено, Натисніть , щоб згенерувати звіт.

Результати

Узагальнений звіт менеджера та партнера проекту зараз налаштовано. Ви можете заблокувати налаштування, натиснувши  або з меню Документ оберіть Блокувати/Розблокувати Налаштування.

Як тільки звіт буде згенерований, текст питання може бути змінений у звіті, не змінюючи текст в оригінальному Питанні, що дозволяє додавати або вилучати текст, що відноситься на рівні звіту. Узагальнений звіт також надає вам можливість Відновити до оригіналу, клацнувши ПКМ на кожне питання та Відновити ВСІ зауваження до первісних в меню Документ. Під час повторного створення звіту ви також можете відновити всі питання, спочатку вибравши Очистити модифіковані зауваження в опції «генерувати» в меню Документ.

Додаткові узагальнені звіти менеджера та партнера проекту

Ви можете створювати додаткові звіти з різними параметрами або створювати звіт у різний час під час аудиторського завдання. Наприклад, звіт може бути створений після етапу планування, а інший – наприкінці аудиту. Ви також можете створити додаткові звіти про партнера та менеджера, щоб відображати різні розділи звіту, наприклад, лише Суттєвість. Після створення зміст узагальненого звіту менеджера та партнера проекту не зміниться, якщо ви не відновите звіт. Всі коментарі, зроблені в звіті, також будуть втрачені під час відновлення.

Як тільки звіт завершено, ви можете захотіти Зберегти його у форматі PDF… у меню файлу CaseView, щоб захопити документ на певний час під час аудиту.

Щоб створити новий узагальнений звіт менеджера та партнера проекту:

  1. В Адміністраторі документів відкрийте папку Нові основні документи.
  2. Натисніть ПКМ на документ Узагальнений звіт менеджера та партнера проекту і виберіть Копіювати.
  3. Натисніть ПКМ на папку Документація про завершення та виберіть Вставити.
  4. Натисніть ПКМ на новий документ та Натисніть Властивості.
  5. Змініть Номер і Назву документа у вкладці Загальний і Натисніть ОК.
  6. Відкрийте новий документ та Налаштуйте, як потрібно.
  7. Натисніть , щоб Генерувати звіт.