Виявлення ризиків

У рамках аудиторського процесу необхідно визначити ризики для аудиторського завдання та аудиту, призначеного для вирішення цих ризиків. Шаблон автоматизував накопичення ризиків, щоб допомогти вам легко керувати та
відслідковувати ризики клієнтів. Ризики, виявлені протягом всього аудиту, будуть накопичені для оцінки в звітах про ризики. Ризики також можуть бути пов’язані з конкретними аудиторськими процедурами, щоб вказати, де саме ризик було вирішено. Після виявлення ризиків команда аудиторського завдання може визначити засоби контролю, щоб пом’якшити ці ризики.

Щоб допомогти команді аудиторського завдання, ваша фірма-автор має можливість створювати заздалегідь певні загальні ризики безпосередньо у шаблоні та визначити, як потрібно накопичити всі ризики. За замовчуванням шаблон містить набір заздалегідь визначених ризиків, які можуть бути використані або видалені за необхідності.

Ризики виникають у наступних розділах:

  • FSA – Виявлені ризики показані на статті FSA, з якою ризики пов’язані на рівні твердження.
  • Звіт про ризик – Звіт про ризик відображає всі властивості всіх виявлених ризиків. Для процедур, пов’язаних з ризиком, також показаний відповідь про завершення процедур.
  • Робочі програми та контрольні переліки – У вкладці Ризики ідентифіковано у міні-звіті про ризик угорі робочої програми і контрольного переліку документів. Вкладка Ризики ідентифіковано відображає ризики, якщо документ позначено у полі Ризики ідентифіковано або ризик Рівень Суб’єкта господарювання. Вкладка Ризики ідентифіковано» відображає ризики, якщо документ позначено як «Джерело».
  • CaseWare Constellation – ризики є ключовими елементами Constellation, надаючи представлення даних, які дозволяють користувачам легко з’ясувати, чи ризик був пом’якшений за допомогою контролю або достатньою мірою відповідав за допомогою процедур аудиту.
  • CaseWare Q – загальна кількість визначених ризиків та значних ризиків опублікована Q.

Для визначення ризиків:

  1. З Адміністратора документів відкрийте папку Оцінка Ризику, і потім папку Отримання розуміння діяльності суб’єкта господарювання. Двічі Натисніть на документі 510. Виявлення ризиків шляхом отримання розуміння суб’єкта господарювання (Основний).
  2. Щоб розгорнути різні розділи документу, Натисніть кнопку «+» поруч із заголовком кожного основного розділу. Щоб згорнути розділи, Натисніть «–».
  3. Заповніть різні розділи документу, заповнивши різні вхідні клітинки і таблиці. Щоб додати додатковий рядок до таблиці, Натисніть ПКМ та виберіть Вставити новий елемент.

Додавання виявленого ризику

Передумова:

Перед додаванням ризиків переконайтеся, що кнопка доступна у вашому документі. Якщо ні, тоді ваша фірмаавтор, можливо, відключила створення звітних питань.

Щоб додати ризик:

  1. З відповідного документу або панелі інструментів CaseWare Натисніть іконку «Ризик» .
  2. Заповніть поля у діалозі Новий Ризик .
  3. Ви можете клацнути Застосувати, щоб зберегти вже заповнені зміни у діалозі, не закриваючи.
  4. Коли інформація завершена, Натисніть ОК.

Діалогове вікно ризику:

Розділ Інструкції
Головне меню діалогового вікна Ризик Натисніть іконку (), щоб відкрити головне меню діалогового вікна Ризик. Меню перераховує ризики, заходи контролю та звітні питання, які визначено. Ви можете створювати, видаляти та редагувати ризик, заходи контролю або звітні питання з цього меню.
Заголовок Введіть опис у поле Назва нового ризику.
Навігаційні кнопки Натисніть стрілки, щоб відобразити попередній та наступний ризик. Порядок, в якому відображені ризики, вказано у спадному списку ризиків. Це поле відображається лише в тому випадку, якщо ви відкрили це діалогове вікно у звіті про ризик.
Виявлення ризику Назва нового ризику Введіть короткий опис виявленого ризику.Ідентифікатор Поле ідентифікатора автоматично заповнюється ідентифікатором користувача та послідовним номером, таким чином, щоб кожен ризик, захід контролю та звітне питання були унікальними. Це поле можна включити в AO – Загальні опції безпосередньо у шаблоні.Опис нового ризику Введіть детальний опис ризику.Що може піти не за планом Введіть опис можливих наслідків.Джерело/Посилання Поле Джерело/Посилання автоматично заповнюється під час створення ризику у межах документу. Розділи фінансової звітності Натисніть, щоб відобразити список ризиків на рівні суб’єктів та майнових фінансових звітів (FSA). У діалоговому вікні виберіть один або декілька статей, які впливають на виявлений ризик. Після того як релевантні статті будуть обрані, перевірте відповідні твердження в межах розділів фінансової звітності, що зазнали впливу. Оскільки матеріал FSA та твердження заносяться з робочого документу з розділів фінансової звітності, робочий документ повинен бути сформований, перш ніж їх можна буде вибрати. Примітка: Будь-які твердження, які не стосуються FSA, будуть сірими. Вплив на Бізнес-Цикли Натисніть, щоб відобразити список бізнес-циклів, які зазнали впливу, пов’язаних із ризиком. Список в бізнес-циклах визначається у робочому документі Розділи фінансової звітності. Примітка: Якщо стаття FSA в Робочому документі з розділів фінансової звітності вже пов’язана з бізнес-циклом через Робочий документ з розділів фінансової звітності, ця область буде автоматично заповнена за допомогою вибору розділів фінансової звітності, які зазнали впливу. Суб’єкти господарювання У консолідованому файлі виберіть відповідний суб’єкт господарювання, до якого відноситься ризик. Це поле можна включити в AO – Загальні опції безпосередньо у шаблоні.
Оцінка Значні показники ризику Натисніть, щоб відобразити список значних показників ризику.Процедури, крім основних Виберіть, щоб вказати, чи ризик вимагає інших процедур, крім основних.Тест контролю Виберіть, щоб вказати, чи потрібно провести перевірку контролю за ризиком.Вірогідність виникнення Виберіть вірогідність того, що ризик може виникнути з діапазону від 1 (низький) до 5 (високий).Грошовий вплив Виберіть валютний вплив ризику з діапазону від 1 (низький) до 5 (високий). Притаманний ризик Виберіть, щоб оцінити властивий ризик як високий, середній чи низький. Ризик контролю Виберіть, щоб оцінити ризик контролю як високий, середній чи низький. Потенційні РММ Виберіть, щоб оцінити потенційні РСВ як високі, середні або низькі. Залишковий ризик Виберіть, щоб оцінити залишковий ризик як високий, середній чи низький. РСВ Виберіть, щоб оцінити РСВ як високий, середній або низький. Значний ризик Вибирається автоматично, коли до ризику доданий значний індикатор ризику. Поетапне відновлення скасованих змін Виберіть, щоб включити ризик у файл наступного року. Вибирається автоматично для нових ризиків.
Відповідь на ризик Заходи у відповідь управлінському персоналу Введіть інформацію про будь-які відповіді від керівництва та будь-які заходи контролю, які вони застосували для вирішення виявленого ризику.Підхід до зменшення ризиків/зменшення ризиків Висновок про те, чи був цей ризик пом’якшений цим контролем.Аудиторські заходи у відповідь Введіть подробиці детальної аудиторської відповіді, яка відповідатиме виявленим ризикам та надайте докази, необхідні для підтвердження аудиторської думки. Детальна аудиторська відповідь включатиме тип тесту, який буде заплановано: випробування контролю, спеціальна процедура, основна аналітична процедура або основна вибірка.В ході аудиту цей ризик було покрито належним чином Визначте, чи відповідає цей ризик за відгук аудиту.Розглянуто Поле Звернення автоматично заповнюється, коли елемент вибирається в розділі фінансової звітності, і цей елемент пов’язаний з документом у робочому документі з розділів фінансової звітності.
Асоціації Контроль Натисніть біля Контролю, щоб додати контролі до ризику. З’являться наступні пропозиції:
  • Створити Новий (елемент) – відкриває діалогове вікно Новий контроль для створення нового контролю
  • Імпортувати з файлу – імпортує контроль з шаблону або іншого файлу-джерела, використовуючи діалогове вікно імпорту контролю.
  • Редагувати об’єднання – використовує існуючий контроль. Діалогове вікно показує перелік контролів, вже доданих до цього файлу клієнта. У діалоговому вікні виберіть один або більше контролів, щоб асоціювати з цим ризиком. (Цей параметр доступний тільки якщо ви увімкнули контролі у документі AO – Загальні опції.)
Питання, про яке слід повідомити Натисніть біля Питання, про яке слід повідомити, щоб додати звітне питання. З’являться наступні пропозиції:
  • Створити новий (елемент) – відкриває діалогове вікно Нове звітне питання, щоб створити нове звітне питання.
  • Імпортувати з файлу – імпортує звітні питання з шаблону або іншого файлуджерела, використовуючи діалогове вікно імпорту звітних питань.
  • Редагувати об’єднання – використовує існуюче звітне питання. Діалогове вікно показує перелік звітних питань, вже доданих до цього файлу клієнта. У діалоговому вікні виберіть один або більше звітних питань, щоб асоціювати з цим ризиком. (Цей параметр доступний тільки якщо ви увімкнули звітні питання у документі AO – Загальні опції.)

Приєднання процедур до ризику

Конкретні процедури в Робочих програмах і Контрольних переліках можуть бути приєднані до ризику для документування того, як ризик був врахований в ході аудиту. Ви повинні бути у відповідній робочій програмі або контрольному переліку, щоб приєднати процедури. Документ повинен бути включений у поле Розглянуто у діалоговому вікні Ризик. Після приєднання ризики з’являються поряд з процедурами в рамках документу робочої програми або контрольного переліку. Крім того, приєднані процедури з’являються з відповідними ризиками в Звіті про ризики в стовпці «Відповідь аудиту». Процедури можуть бути приєднані до міні-звіту про ризик або на рівні процедур у робочій програмі або контрольному переліку.

Примітка: Як тільки процедура та ризик приєднані, це посилання зберігається, навіть якщо ризик видаляється з файлу та повторно вставлений.

Щоб зв’язати ризики з процедурами з робочої програми або контрольного списку документів:

  1. Відкрийте робочу програму або контрольний перелік.
  2. Наведіть курсор на процедуру, щоб зв’язати ризики, та натисніть на верхній панелі кнопок.
  3. Виберіть ризики, що застосовуються для процедури. Після цього Натисніть кнопку ОК.

Процедури можуть бути пов’язані з ризиком з міні-звіту про ризики:

  1. У меню Розділи оберіть Звіт про ризики для перегляду міні-звіту про ризик.
  1. Натисніть на ризик, який з’явиться у міні-звіті про ризики у верхній частині документу.
  2. Натисніть кнопку Приєднати процедури , щоб запустити діалогове вікно Процедури.
  3. Позначте відповідні процедури, натиснувши прапорці та Натисніть кнопку ОК. Перелічені процедури включають всі процедури з Каталогу контенту, пов’язані з документом. Вибір процедури, не включеної в програму роботи чи контрольний перелік документів, автоматично додасть процедуру до документу.

Як тільки процедура буде обрана, поле Розглянуто у діалоговому вікні ризику автоматично посилається на поточну робочу програму або контрольний перелік, якщо воно ще не було обрано вручну.

  1. Натисніть ОК у діалоговому вікні Процедури. Ризик з’явиться поряд із пов’язаною процедурою. Якщо вибрана процедура відсутня в документі та знаходиться в Каталозі контенту, вона буде вставлена автоматично.

Примітка: Як тільки процедура та ризик пов’язані, це посилання зберігається, навіть якщо ризик видаляється з файлу та повторно вставляється.

Ви можете копіювати ризик зі Звіту про ризик та Матриці контролю:

  1. У документах Звіт про ризики та Матриця контролю знайдіть ризик, який ви хочете скопіювати.
  2. Натисніть ПКМ та виберіть Копіювати ризик з контекстного меню.
  3. У діалоговому вікні Ризик відредагуйте атрибути для нового ризику.
  4. Натисніть ОК, щоб створити ризик, або натисніть Скасувати, щоб скасувати копіювання.

Ви можете копіювати ризики з іншого клієнтського файлу за допомогою майстра копіювання компонентів для копіювання звіту про ризик з іншого файлу.

Щоб копіювати ризик з іншого файлу:

  1. У меню Файл у Working Papers оберіть Копіювати компоненти.
  2. Оберіть Копіювати у цей файл.
  3. Оберіть вкладку Файл. Зі структури папок знайдіть файл клієнта, з якого потрібно скопіювати ризики. Натисніть Далі.
  4. Оберіть Наступний компонент. На панелі «Компоненти» оберіть Документи.
  5. На панелі «Документи» оберіть Скасувати вибір усіх документів, щоб скасувати вибір усіх документів, які були обрані у попередній операції копіювання.
  6. На панелі «Документи» розкрийте папку Оцінка ризику, потім розкрите підпапку Підсумок оцінки ризиків. Оберіть документ 520E. Звіт про ризики (Основний). Натисніть Далі.
  7. На панелі «Очищення компонентів» залиште всі прапорці невідміченими. Натисніть Далі.
  8. У вікні «Завершення роботи майстра копіювання компонентів» Натисніть Готово.
  9. Якщо інший файл клієнта містить ризики, які ідентичні ризикам у вашому файлі клієнта, з’явиться діалогове вікно попередження, яке запитує, чи хочете ви переписати ризики у вашому файлі. Натисніть Так, щоб переписати ризики, або Ні, щоб пропустити перезапис.
  10. Якщо ви перезаписали ризики у вашому файлі, з’явиться інше діалогове вікно із запитом про те, чи хочете ви оновлювати дату, визначену для переписаних ризиків, до сьогоднішньої дати. Натисніть Так, щоб оновити визначену дату, або Ні, щоб залишити дату без змін.

Примітка: Коли ви копіюєте Звіт про ризик з іншого файлу клієнта, налаштування, які ви встановили у документі AO – Загальні опції, залишаються незмінними.

Імпорт ризиків з іншого файлу:

  1. Відкрите будь-яку робочу програму, перелік або документ, який містить спадне меню Новий ризик .
  2. У спадному меню Новий ризик оберіть Імпортувати Ризики.
  3. З’явиться діалогове вікно Імпортувати Ризики. Натисніть Переглянути і скористайтеся вікном Адміністратора файлів, щоб вибрати файл, на який потрібно імпортувати ризики. Натисніть Відкрити. У діалоговому вікні Імпортувати Ризики перелічено всі ризики у відкритому файлі, організовані за діловим циклом. Ризики, які вже існують у вашому новому файлі клієнта, відображаються сірими і курсивом
  1. Виберіть прапорець біля бізнес-циклу для імпорту всіх ризиків для цього бізнес-циклу, або ризику для імпорту ризику. Вибравши індивідуальний ризик, буде показано відповідні асоціації, які також можна імпортувати.
  1. Натисніть ОК.
  2. З’явиться діалогове вікно «Новий ризик», який дає змогу редагувати ризики, які ви імпортували (або ризик, який ви виявили). Щоб відредагувати певний ризик, виберіть його зі спадного списку в нижній частині діалогового вікна.

Примітка:

  • Якщо ризик, який відображається в діалоговому вікні «Ризики імпорту», не пов’язаний з бізнес-циклом, він міститься в папці «Інші».
  • Якщо імпортований ризик посилається на одну або декілька основних категорій фінансової звітності або категорій ризику на рівні суб’єктів у місці джерела, посилання зберігаються, якщо зони фінансової звітності або категорії ризику на рівні об’єкта існують у файлі або шаблоні клієнта, в якому ризик імпортується.
  • Якщо імпортований ризик посилається на один або декілька значущих показників ризику в місцеположення джерела, посилання зберігаються, за умови існування значущих показників ризику та функція включена у файлі
    призначення.

Звіт про ризики

Коли ви накопичуєте ризики для свого клієнта, ви можете переглядати, редагувати або копіювати ризики у документі Звіт про ризики. Аудит включає в себе документ 520E Звіт про ризики (Основний) в Адміністраторі документів, що узагальнює різні ризики, накопичені під час аудиту та відповіді на процедури. Звіт забезпечує швидкий перегляд усіх виявлених ризиків, висвітлюючи їх ступінь тяжкості та виявлення тих, які пом’якшені за допомогою контролю та усунені аудиту.

Звіт про ризики (Основний) також групує ризики залежно від вибору, зробленого в Розділах фінансової звітності (FSA) при створенні ризику.

Забарвлення використовується для виділення ступеня суттєвості ризиків. Кольори використовуються, від найменш суттєвих до найбільш суттєвих: білий (найменш суттєвий), сірий, фіолетовий, пурпуровий, червоний, яскраво-червоний (найбільш суттєвий).

Натискання кнопки Фільтри та режими перегляду дозволяє створювати і зберігати різні Види вибором різноманітних Фільтрів, застосуванням Макету, додаванням та видаленням стовпців і змінюванням ширини стовпців.

Різні Види можна створити та зберегти вибором різноманітних Фільтрів, застосуванням Макету, додаванням та видаленням стовпців і змінюванням ширини стовпців.

Міні-звіт про ризик

На додаток до документу звіту про ризики, ризики можна переглянути у звіті «Ризики» або «Виявлені ризики», мінізвіт про ризик у верхній частині документу робочої програми та контрольного переліку. Міні-звіт про ризики відображає ризики, якщо документ позначено у полі ризику Звернений або ризиком є Рівень суб’єкта господарювання. Звіт про Виявлені ризики відображає ризики, якщо документ позначено як Джерело у діалоговому вікні Ризик. Ви можете додати або видалити міні-звіт про ризик обранням Звіту про ризик в меню Розділи / Звіт про ризики, і ви можете переключитися між переглядами звітів про міні-ризик, вибравши звіт з меню Опції / Перегляд звіту про ризик. Ці налаштування повинні застосовуватися в індивідуальній робочій програмі або на контрольному переліку, і їх можна ввімкнути, перш ніж випустити головний шаблон команді аудиторського завдання.
  1. В Адміністраторі документів відкрийте папку Оцінка ризику, потім папку Підсумок оцінки ризику.
  2. Знайдіть документ 520E.
  3. Натисніть ПКМ на документ та виберіть Копіювати.
  4. Натисніть ПКМ на бажане розташування та виберіть Вставити. (Підказка: документ, який копіюється, буде завжди вставлятись після обраного документу/папки.)
  5. Натисніть ПКМ на новий скопійований документ та виберіть Властивості
  6. Змініть номер документу, назву та будь-які інші властивості та Натисніть ОК.

Примітка:

  • Усі стовпці містяться у звіті про ризик за замовчуванням, який може перевищувати сторінку. Деякі запропоновані перегляди друку доступні з меню за замовчуванням. Ви можете редагувати будь-який з цих переглядів друку або створити новий вигляд і визначити стовпці, які ви хочете надрукувати на кожній сторінці.
  • Позбудьтеся функції розділення екрана CaseView, щоб тримати заголовки нерухомими під час прокрутки. У меню Переглянути – Вікно оберіть Вертикально або Горизонтально. Перетягніть пунктирну лінію до потрібного місця розбиття. Щоб отримати більше інформації, перейдіть у Довідку CaseView.

Щоб редагувати ризик:

  1. Відкрийте Звіт про ризики.
  2. Знайдіть ризик, який ви хочете змінити.
  3.  Двічі Натисніть на Назву ризику (або на будь-яке інше поле, крім Аудиторська відповідь, Питання, про яке слід повідомити, Джерело/Посилання, або Звернення/Посилання).
  4. Також ви можете натиснути ПКМ, щоб обрати меню Редагувати ризик або Натисніть рядок ризику та у меню Ризик оберіть Редагувати ризик.
  5. Змініть ризик у діалоговому вікні Редагувати ризик. Натисніть ОК після завершення.