Робочі програми

Після виконання Планування та Оцінки ризиків для аудиторського завдання вашого клієнта ви повинні отримати достатні та відповідні аудиторські докази, щоб розглянути оцінені ризики суттєвих викривлень шляхом розробки та реалізації заходів у відповідь на ці ризики. Щоб ви мали можливість відповісти на оцінені ризики, шаблон включає в себе робочі програми, які містять усі процедури, необхідні для завершення тестування певного розділу фінансової звітності. Ви можете налаштувати процедури робочої програми відповідно до потреб вашого клієнта. 

Залежно від бажання вашої фірми, процедури можна налаштовувати, видаляти або додавати з бібліотеки знань на рівні проекту клієнта. Процедури, визначені відповідно до вимог вашої фірми, не можна видалити у файлі клієнта. У певних аудиторських завданнях можуть бути необхідними індивідуальні робочі програми. 

Нова робоча програма

  1. В Адміністраторі документів Натисніть на документ або папку, де ви хочете додати робочу програму.
  2. Натисніть кнопку Робоча програма на панелі інструментів, щоб створити нову робочу програму.
  1. Заповніть «Властивості документу робочої програми» на сторінці для нової робочої програми та Натисніть кнопку OK.
  2. Налаштуйте нову робочу програму, а потім збережіть її. Автоматично буде призначено ідентифікатор документу та позицію в Адміністраторі документів.

Робоча програма на основі існуючої в бібліотеці документів

  1. З меню Working Papers оберіть Документ / З бібліотеки документів.
  2. У полі Джерело виберіть потрібне джерело, зокрема шаблон.
  3. Виділіть потрібні робочі програми та Натисніть кнопку Додати або перетягніть їх до Адміністратора документів.

Примітка:

  • Якщо вирізати і вставляти вміст з іншого документу, форматування буде виправлено, коли ви збережете документ.
  • Копіювання документу з Бібліотеки документів не перевизначає профіль, завантажений в аудиторське завдання.

Властивості документу робочої програми

Кожна робоча програма має такі властивості, які користувачі можуть визначити:

Вкладка Загальний

Назва. Назва документу, яка з’являється у верхній частині документу. Його також можна змінити у вкладці Заголовок в області Розширений опис для CaseView у діалоговому вікні Документ CaseView Властивості в Адміністраторі документів Working Papers. Щоб вставити розрив рядка для створення кількох рядків, скористайтеся комбінацією клавіш Shift+Enter.

Заходи у відповідь на процедуру. Коли Відповіді Робочої програми вибрано як Тип відповіді, виберіть зі списку відповідей робочої програми, які повинні бути доступні для користувача, який заповнює цей контрольний перелік.

Інші питання. Прапорець «Використання відгуку на введення даних» встановлює, що робоча програма відповідає на відповідь користувача, і прапорець Показати Рядок Приміток відображає рядки приміток у робочій програмі.

Вкладка Додаткові відомості

Додаткова інформація про робочі програми додана фірмою-автором.