Оновлення Файлу клієнта

Час від часу ваша фірма може розповсюджувати оновлену версію основного шаблону та відповідні компоненти бібліотеки. Коли ви відкриваєте файл клієнта, якщо оновлена версія шаблону була доступною, ви побачите сповіщення, яке повідомить вам, що шаблон, на якому засновано цей файл аудиторського завдання, було оновлено до нових версій.

Натисніть на спливаючу підказку, щоб переглянути діалогові вікна, на яких будуть відображатися доступні оновлення, і дозволить вибрати оновлення, що застосовуватимуться до вашого клієнтського файлу.

Доступні оновлення можуть включати в себе наступне:

  • Оновлення функціональних можливостей, коли нова версія шаблону доступна
  • Оновлення структури групування та меппінгу
  • Оновлення налаштувань Загальних параметрів
  • Додані, видалені або переміщені документи
  • Зміни у процедурах у робочих програмах та переліках
  • Користувальницькі налаштування у панелі інструментів шаблону
    Примітка:
    Налаштування сортування в документі FSA буде збережено під час оновлень.

Оновлення з Шаблону

Процес оновлення з шаблону через спливаюче повідомлення надає простий спосіб оновлення кожного файлу аудиторського завдання. Залежно від стадії виконання аудиторського завдання, при виборі оновлення всього файлу клієнта або його частин слід використовувати професійне судження.

За допомогою цього процесу ви можете оновити:

  • Функціональні можливості, коли доступна нова версія шаблону.
  • Групування та меппінги.
  • Документ AO – Загальні опції.
  • Документи формату CaseView та зовнішні документи – можливе додавання нових документів, видалення застарілого документу або оновлення існуючого.
    Примітка: Автоматичні документи потрібно оновлювати за допомогою Звіту про версію документу.
  • Документи робочої програми та контрольного переліку для оновлення усіх процедур.
    Примітка: Всі процедури у вибраному документі автоматично оновлюються незалежно від параметрів оновлення, встановлених вашою фірмою. Щоб оновлювати кожну процедуру вручну, потрібно використовувати функцію Перевірка на наявність оновлень у кожному документі.

Примітка: 

  • У випадку помилки під час процесу оновлення перейдіть на цю статтю для отримання інформації про відновлення з резервної копії в SmartSync.
  • Показані документи та шаблони можуть відрізнятися від вашого аудиторського завдання.

Наступні кроки описують, як оновити файл клієнта, якщо з’явилося спливаюче повідомлення про наявність оновлень.

Примітка: Показані документи та шаблони можуть відрізнятися від вашого аудиторського завдання.

  1. Після запуску файлу аудиторського завдання натисніть на спливаюче сповіщення у верхньому лівому куті вікна, щоб розпочати процес оновлення.

Ви також можете натиснути Перевірити наявність оновлень зі спливаючого меню Оновлення в рядку стану біля правого нижнього кута вікна.

  1. З’явиться діалогове вікно Повідомлення про оновлення з шаблона, яке відображає список компонентів та документів, які потрібно оновити. Процес оновлення показує, які документи є новими в цій версії та окремо, які документи існують у попередній версії, але не включені в оновлений файл. Підрахунок нових, оновлених та видалених документів відфільтровує не застосовні документи, щоб забезпечити більш значущий підрахунок. Під час процесу оновлення також відображається стан виписки для документів, контрольних переліків та процедур.
  1. Виберіть серед наступних параметрів:
  • Так – Продовжити з оновленням.
  • Ні – Ігнорувати поточне оновлення для файлу аудиторського завдання. Спливаюче сповіщення не буде з’являтися, поки не буде доступне наступне оновлення. Примітка: Оновлення можна виконати вручну, натиснувши кнопку Перевірити наявність оновлень у спливаючому меню «Оновити»
  • Ніколи – Ігнорувати всі оновлення для файлу аудиторського завдання. Спливаюче сповіщення більше не відображатиметься для клієнтського файлу для поточних і всіх майбутніх оновлень. Це може бути застосовано під час перегляду попереднього файлу року, який ніколи не потребує оновлення. Примітка: Оновлення можна виконати вручну, натиснувши кнопку Перевірити наявність оновлень у спливаючому меню «Оновити».
  • Скасувати – Відкладає оновлення. Сповіщення про помилку з’являтиметься кожного разу, коли файл клієнта буде відкрито.
  • З’явиться діалогове вікно «Оновлення шаблону». Перед оновленням ви можете зберегти налаштування для повторного використання в майбутньому файлі або завантажити з попереднього файлу налаштувань. Натисніть Оновити, щоб розпочати оновлення, або Скасувати, щоб відкласти процес оновлення.

Параметри поля Оновити дії:

  • Створити файл налаштувань — виберіть, щоб зберегти свої налаштування, які можна використати під час оновлення нових файлів.
  • Завантаження та оновлення — виберіть, щоб завантажити налаштування, зроблені у збереженому файлі налаштувань, та негайно оновити шаблон. 
  • Завантаження та огляд — виберіть, щоб завантажити вибір, зроблений у файлі налаштувань, з можливістю перегляду перед оновленням шаблону. 

  1. (Необов’язково) Під час процесу оновлення з’явиться діалогове вікно Резервне копіювання. Це дозволить вам створити резервну копію вашого файлу клієнта, перш ніж виконувати будь-які оновлення. У цьому діалоговому вікні введіть розташування папки резервної копії. Натисніть ОК, щоб виконати резервне копіювання, або Скасувати, щоб його скасувати.
  1. З’явиться діалогове вікно Документи, якщо документи були додані, видалені або змінені як частина цього оновлення.

Перелік файлів згортається за замовчуванням. Натисніть на кожний заголовок, щоб переглянути окремі документи в кожному розділі.

  1. Для кожного документа в оновленні Натисніть прапорець поруч із пунктом Додати (вибрано за замовчуванням) або Видалити (вибрано за замовчуванням) або Оновити, щоб включити цей документ в оновлення, або Натисніть Н/Д, щоб вказати, що воно не застосовується і виключити його з оновлення. Наприклад, якщо документ не обов’язково має бути в цьому файлі аудиторського завдання, у розділі «Нові документи» виберіть Н/Д, і документ не буде занесений до файлу. Після вибору Н/Д документ буде схований в діалоговому вікні та залишатиметься прихованим під час майбутніх оновлень. Натисніть прапорець Показувати Н/Д у нижній частині, щоб відобразити всі елементи, які були вибрані як непридатні, або якщо помилково було обрано Н/Д.
  2. Натисніть кнопку Оновити, щоб виконати оновлення документа, або Пропустити, щоб пропустити цей крок в даний момент. Коли ви пропустите крок оновлень, з’явиться повідомлення про помилку під час оновлення. Ми рекомендуємо оновлювати документи та процедури під час оновлення одного вмісту.
  3. Якщо робочі програми або контрольні переліки містять нові або оновлені процедури, з’явиться діалогове вікно Робочі програми та контрольні переліки. Для кожної робочої програми або контрольного переліку в оновленні відмітьте прапорцем Н/З, щоб вказати, що це не застосовується, та ігнорувати всі оновлення процедури для робочої програми або контрольного переліку. Натисніть Оновити, щоб оновити всі процедури в робочих програмах і контрольних переліках, які не проігноровані, або Пропустити, щоб пропустити цей крок в даний момент.
  4. У діалоговому вікні з’являється інформація про прогрес оновлення, включаючи загальну кількість документів, оновлені документи та оцінку часу, що залишилося для оновлення.
  1. Після завершення оновлення відображається сповіщення. Натисніть ОК, щоб розпочати роботу в оновленому файлі.

Результати

Файл клієнта оновлено. Будь-які нові або оновлені документи буде позначено та розміщено відповідно до їх розташування безпосередньо у шаблоні. 

Профілі аудиторських проектів

Під час оновлення вашого файлу клієнта може виникнути необхідність вибрати профіль проекту для  файлу. Кожен профіль аудиторського завдання представляє собою певний тип шаблонних збірок які включають в себе певний список документів в залежності від проекту, які використовуються для виконання аудиторського завдання.

Профілі аудиторських проектів також можуть вказувати глобальні параметри для файлу клієнта.

Щоб подивитися профілі аудиторського завдання, які доступні для вашого файлу клієнта, і щоб вибрати профіль аудиторського завдання для використання, відкрийте документ AO – Загальні опції.

Примітка: Під час додавання нових документів з Бібліотеки документів в основних шаблонах використовуються стандартні параметри. Профіль аудиторського завдання слід перезавантажити, щоб переконатись, що документи відповідають правильному профілю аудиторського завдання у файлі клієнта.

Коли ви оновлюєте файл клієнта, якщо автор фірми включив профілі аудиторського завдання, ви можете вибрати профіль аудиторського завдання для використання.

  1. Після створення нового файлу з’явиться Майстер обрання профілю аудиторського завдання. Також ви можете відкрити документ AO – Загальні опції з Адміністратора документів та виберіть доступний Профіль аудиторського завдання.
  2. Натисніть , щоб завантажити профіль аудиторського завдання у ваш файл клієнта. Це оновлює список документів, які будуть включені в аудиторське завдання, і може змінити глобальні параметри, які використовуються у вашому файлі. Детальне порівняння включених профілів аудиторського завдання доступне за посиланням.

Примітка: Якщо автор фірми не включив профілі аудиторського завдання для вашого файлу клієнта, цей перелік доступних профілів аудиторського завдання не відобразиться. Замість цього з’явиться кнопка Перевірити на оновлення у документі AO – Загальні опції. Натисканням Перевірити на оновлення можна переконатися, що файл клієнта оновлений, щоб включити всі зміни до глобальних налаштувань, зроблених автором фірми.