Виявлення контролів

В рамках процесу аудиторського завдання аудитори отримують уявлення про контролі та контрольне середовище, що відноситься до аудиту, визначають, пом’якшують чи запобігають ці контролі оцінювані ризики, та повідомляють про будь-які недоліки. Цей шаблон допомагає вам легко записувати контролі, приєднувати їх до визначених ризиків та вказувати на те, чи були виявлені ризики. Контроль можна додавати з будь-якого конкретного документу, включаючи робочі програми та контрольні переліки. Ви можете вибрати для накопичення контролю в документах Матриця контролю, які дозволять оцінити їх ефективність у зменшенні ризику.

Інформація про контроль автоматично передається і використовується в наступному:

  • Матриця проектування контролю – у кожній матриці (за бізнес-цикл) всі приєднані контролі відображаються як рядки та всі приєднані ризики як стовпчики, що дає чіткий огляд того, які ризики пом’якшуються, за допомогою яких здійснюється контроль. Матриця проектування контролю може бути відфільтрована за твердженнями щодо ризику, чітко показуючи інформацію, необхідну користувачам для складання висновку щодо CR за твердженням.
  • FSA – Контрольну оцінку можна заповнити з висновків на одне твердження в Матриці проектування контролю.
  • Звіт про звітні питання – показує, які заходи контролю були повідомлені в листах, таких як контрольний лист.
  • CaseWare Constellation – контролі, які є ключовими елементами додатку Constellation.
  • CaseWare Q – загальна кількість контролів та ключових контролів показана у Q.

Щоб допомогти команді аудиторського завдання, ваш автор має можливість створювати заздалегідь визначені загальні контролі безпосередньо у шаблоні та визначити, як потрібно накопичити всі контролі.

Перед додаванням заходів контролю переконайтеся, що кнопка  доступна у вашому документі. Якщо ні, тоді ваш автор, можливо, відключив створення нових заходів контролю.

  1. З документів, що застосовуються, або з панелі інструментів CaseWare Working Papers Натисніть іконку Контроль .
  2. Заповніть поля у діалоговому вікні Новий контроль.
  3. Ви можете натиснути Застосувати для збереження змін вже завершеного у цьому діалоговому вікні без закриття.
  4. Коли заповните інформацію, Натисніть ОК.

Результати

Створено контроль. Якщо ризик був пом’якшений контролем, виберіть ризик у матриці контролю та завершіть розділи Заходи у відповідь управлінському персоналу або Аудиторські заходи у відповідь у діалоговому вікні Ризик.

Діалогове вікно контролю

Примітка: Деякі параметри в діалоговому вікні можуть бути недоступними, оскільки вони відключені вашою фірмою.

РозділІнструкції
Головне меню діалогового вікна Контроль

Натисніть іконку (), щоб відкрити Головне меню діалогового вікна Контроль. У меню виділено ризики, контролі та звітні питання, які були визначені. Ви можете створювати, видаляти та редагувати ризики, контролі або звітні питання з цього меню. 

ЗаголовокВведіть опис у поле Нова назва контролю.
Навігаційні
кнопки
Натисніть стрілки, щоб відобразити попередні та наступні заходи контролю.
Документація контролю

Нова назва контролю
Введіть короткий опис виявленого контролю.

Новий опис контролю
Введіть детальний опис контролю.

Ідентифікатор
Поле ідентифікатора автоматично заповнено ідентифікатором користувача та номером послідовності, так що кожен ризик, захід контролю та звітне питання є унікальним. Це поле можна включити у AO – Загальні опції безпосередньо у шаблоні.  Розділи Фінансової Звітності

Натисніть, щоб відобразити перелік ризику рівня суб’єкту господарювання та суттєвих розділів фінансової звітності (FSA). У діалоговому вікні, що з’явиться, виберіть один або декілька статей, які впливають на виявлений ризик. Після того як релевантні статті будуть обрані, перевірте відповідні твердження в межах розділів фінансової звітності, що зазнали впливу. Оскільки матеріал FSA та твердження заносяться з робочого документу з розділів фінансової звітності, робочий документ повинен бути сформованим, перш ніж їх можна буде вибрати.

Примітка: Головний шаблон перелічує всі FSA, тоді як у файлі клієнта для аудиторського завдання перераховані лише основні FSA.

Вплив на Бізнес-Цикли
Натисніть, щоб відобразити список порушених бізнес-циклів, пов’язаних із ризиком. Список в бізнес-циклах визначається у робочому документі з розділів фінансової звітності. Примітка: Якщо стаття FSA у робочому документі з розділів фінансової звітності вже асоційована з бізнес-циклом скрізь робочий документ з розділів фінансової звітності, цей розділ буде автоматично заповнений вибраним з Розділів фінансової звітності, які зазнали впливу.

Властивості

Рівень готовності
Виберіть, щоб оцінити рівень готовності заходу контролю з діапазону від 1 (низький) до 5 (високий).

Непрямий контроль
Виберіть, щоб вказати, чи контроль залежить від інших контролів.

Ручний / автоматизований
Виберіть, щоб вказати, чи є контроль ручним або автоматичним.

Частота контролю
Виберіть, щоб вказати, як часто застосовується контроль.

Ключовий контроль
Виберіть, щоб вказати, чи забезпечує контроль достатню впевненість в тому, що істотні помилки будуть уникнути або виявлені своєчасно.

Оцінити середовище внутрішнього контролю

Підтримка Working Papers
Натисніть, щоб відкрити перелік документів в Адміністраторі документів. У цьому діалоговому вікні оберіть застосовні підтримуючі документи з Working Papers.

Структура Заходів Контролю
Виберіть, щоб вказати, чи є структура контролю задовільною або незадовільною.

Впроваджена структура
Виберіть Так або Ні, щоб вказати, чи контроль ідентичний попередньому року або був змінений.

Результати оцінки
Виберіть, щоб вказати, чи було середовище внутрішнього контролю задовільним або незадовільним.

Поетапне відновлення скасованих змін
Виберіть, щоб включити контроль у файл наступного року. Вибрано за замовчуванням для всіх нових контролів.

Тест Заходів Контролю

Тестувати захід контролю
Виберіть, щоб вказати, чи потрібно перевірити контроль, або в який період  був здійснений останній тест. Тести заходів контролю використовуються для збору доказів операційної ефективності процедур внутрішнього контролю. Можливо, буде доцільним використовувати аудиторські докази про оперативну ефективність контролю, отримані під час попередніх аудитів.

Підтримка Working Papers
Натисніть, щоб відкрити список документів в Адміністраторі документів. У цьому діалоговому вікні виберіть відповідні допоміжні документи з Working Papers.

Контроль є ефективним

Оберіть, щоб зазначити, коли контроль ефективний, неефективний або не протестований.

Взаємозв’язки

Ризик
Натисніть біля Ризику, щоб додати до контролю. З’являться наступні пропозиції:

  • Створити (елемент) – відкриває діалогове вікно Новий ризик, щоб створити новий ризик
  • Імпорт з RiskSpace – додає ризики з CaseWare® RiskSpace.
  • Імпорт з файлу – імпортує ризики з шаблону або іншого файлу-джерела, використовуючи діалогове вікно імпорту контролів.
  • Редагувати з’єднання – використовує існуючий ризик. З’явиться діалогове вікно, в якому буде показано контролі, вже додані до цього файлу клієнта. У діалоговому вікні виберіть один або декілька контролів, які пов’язані з цим ризиком.

Питання, про яке слід повідомити
Натисніть біля Питання, про яке слід повідомити, щоб додати Питання, про яке слід повідомити до ризику. З’являться наступні пропозиції:

  • Створити (елемент) – відкриває діалогове вікно Нове звітне питання, щоб створити нове звітне питання.
  • Імпорт з RiskSpace – додає звітні питання з CaseWare® RiskSpace.
  • Імпорт з файлу – імпортує звітні питання з шаблону або іншого файлуджерела, використовуючи діалогове вікно імпорту заходів контролю.
  • Редагувати з’єднання – використовує звітні питання. З’явиться діалогове вікно, в якому буде показано заходи контролю, вже додані до цього клієнтського файлу. У діалоговому вікні виберіть один або більше звітних питань, які пов’язані з цим ризиком.

Цей параметр доступний тільки якщо ви включили звітні питання у документі AO – Загальні опції.

Якщо ви працюєте над бізнес-процесом або розділом, для якого потрібно визначити кілька подібних контролів, ви можете спростити цей процес, створивши контроль, а потім скопіювавши його. Ви можете скопіювати контроль з Матриці контролю.

Щоб скопіювати контроль, потрібно:

  1. У Матриці контролю знайдіть контроль, який ви хочете копіювати.
  2. Натисніть ПКМ та виберіть у контекстному меню Копіювати захід контролю.
  3. У діалоговому вікні контролів на сторінці відредагуйте атрибути для вашого нового заходу контролю.
  4. Натисніть ОК, щоб створити захід контролю, або Скасувати, щоб скасувати копіювання.

Імпортування заходів контролю з іншого файлу

  1. Відкрийте будь-яку робочу програму, перелік або документ, який містить спадне меню Новий захід контролю .
  2. Зі спадного меню Новий контроль оберіть Імпортувати заходи контролю.
  3. В області Джерело Імпорту Натисніть Перегляд.
  4. За допомогою вікна пошуку файлів виберіть файл, з якого потрібно імпортувати контролі. Натисніть «Відкрити». Діалогове вікно «Імпортування» тепер перелічує всі контролі файлу, який ви відкрили, організовано за бізнес-циклом. Контролі, які вже існують у вашому новому файлі клієнта, відображаються сірим і курсивом.
  5. Установіть прапорець біля папки бізнес-циклу, щоб імпортувати всі контролі для цього бізнес-циклу, або встановіть прапорець для контролю, щоб імпортувати його. Ви можете імпортувати стільки контролів, скільки хочете. Якщо контроль вже існує, його неможливо повторно імпортувати.
  6. Натисніть ОК.
  7. З’явиться діалогове вікно Новий контроль, яке дасть змогу редагувати імпортовані контролі (або будь-який контроль, який ви визначили). Щоб відредагувати певний контроль, виберіть його зі спадного переліку в нижній частині діалогового вікна.

Примітка:

  • Якщо контроль, який відображається в діалоговому вікні «Імпортування контролів», не приєднаний до бізнесциклу, він міститься в папці «Інші».
  • Якщо імпортовані контрольні посилання посилаються на одне або кілька розділів фінансової звітності або ризик на рівні суб’єкта господарювання в місці джерела, посилання зберігаються, якщо для файлів клієнта або шаблону, в якому контроль імпортується.

Про Матрицю контролю

По мірі накопичення елементів управління для вашого клієнта ви можете переглядати, редагувати або копіювати елементи управління в Матриці управління. Матриця управління забезпечує швидке і корисне відображення по бізнесциклу або області фінансової звітності елементів управління і пов’язаних з ними ризиків, які попереджені або виявлені.

Колонки в Матриці контролю відображають поля в діалоговому вікні контролю. Для отримання додаткової інформації див. «Діалогове вікно контролю». Стовпець виявленої дати, який відображає, коли створений захід контролю було додано до матриці контролю.

Контролі виділяються, щоб показати, наскільки всеохоплюючий контроль враховує кількість ризиків, що відображаються у певній матриці. При цьому використовуються кольори: від найменшої кількості ризиків до найбільшої, а саме: білий (пов’язаний з найменшою кількістю ризиків), сірий, фіолетовий, пурпуровий, червоний, яскраво-червоний (пов’язаний з найбільшою кількістю ризиків). Наприклад, контроль, який було обрано для відображення більшості відображених ризиків, швидше за все відображатиметься як яскраво-червоний.

Шаблон включає в себе документи Матриці контролю 545, 550, 555, та 560 для відповідних бізнес-цикли за замовчуванням: Дохід, дебіторська заборгованість, надходження; Закупівлі, кредиторська заборгованість, платежі; Заробітна плата; Фінансова звітність. Ви можете редагувати ці документи або створити додаткові документи Матриці контролю для перегляду контролю у різних комбінаціях. 

Нижній рядок переліків Матриці контролю, для кожного фактору ризику, чи процедури контролю пом’якшують ризик. Можливими значеннями є Так, Декілька та Ні. Якщо Матриця контролю відображається вертикально, вони можуть бути скороченими до Т, Д та Н.

Різні Перегляди можна створити та зберегти вибором різноманітного Фільтра, застосуванням Макету, додаванням та видаленням стовпців, та зміною ширини стовпців. Щоб отримати більше інформації про налаштування переглядів, дивіться Створення Налаштованого Перегляду. 

Ви можете зробити висновок про оцінку ризику контролю за кожним твердженням у таблиці, наведеній в нижній частині документу.

Примітка: Якщо автоматичний контроль ризику автоматизований, то оцінка, виконана на розділі висновку, буде надходити до FSA після того, як буде вибрано «Запропоноване» автоматичне заповнення.

  1. З Адміністратора документів відкрийте папку Нові основні документи.
  2. Натисніть ПКМ на документ Матриця контролю та оберіть Копіювати.
  1. Помістіть курсор на місце розташування нового документу. Натисніть ПКМ та виберіть Вставити.
  2. Натисніть ПКМ на новий документ та оберіть Властивості.
  3. Змініть номер і назву документу і Натисніть ОК.
  4. Відкрийте новий документ та введіть необхідні інструкції документу, вступ або висновок.
  5. Змініть фільтри та перегляди відповідно до ваших потреб.
  6. Збережіть та закрийте документ.

Фактори ризику можна змінити між вертикальним та горизонтальним представленням. Вертикальна презентація перетворює фактори ризику в вертикальному положенні, дозволяючи збільшити простір, коли в матриці контролю є багато факторів ризику.

Щоб змінити представлення:

  1. У документі Матриця контролю в меню Параметри оберіть Горизонтальне або Вертикальне.
  2. Один раз обране представлення зміниться з горизонтального на вертикальне або навпаки.