Створення нового файлу клієнта з існуючих даних клієнта

Новий файл може бути створено з джерела даних клієнта. Інформація про компанію, рахунки, записи журналів та інші облікові дані імпортуються з вказаного джерела даних і включаються в новий файл.

  1. У CaseWare Working Papers виберіть Файл / Новий.
  2. Введіть ім’я файлу та виберіть, на основі якого шаблону буде створено файл, потім Натисніть Створити та імпортувати дані
  1. Виберіть один з трьох методів для введення оборотно-сальдової відомості та інших даних клієнта:

Файл з даними клієнта

Ви можете створити новий файл клієнта, використовуючи дані з файлу QuickBooks. QuickBooks™ та інша інформація про клієнта імпортується в копію Аудиту, а рахунки будуть автоматично зіставлені. Програмне забезпеченнявиконує автоматичне відображення на основі:

  • Код коефіцієнта
  • Код податку
  • Опис рахунку

Знайдіть файл облікових даних, наданий клієнтом.

Існуючий файл.

  1. Натисніть Далі.
  2. Натисніть кнопку Огляд, щоб обрати існуючий файл. Натисніть Далі.
  3. Натисніть Готово.

Інше джерело даних

Якщо вибрано Інші джерела даних, файл облікових даних можна імпортувати в копію шаблону Аудит.

  1. Натисніть Далі.
  2. Виберіть відповідний файл облікових даних та версію, до якого надсилатимууться ваші дані.
  3. Натисніть кнопку Огляд, щоб знайти шлях імпорту файлу.
  4. Заповніть всі потрібні дані, залежно від вибраного файлу облікових даних
  1. Натисніть Далі.
  2. Натисніть Готово.
  3. Після завершення копіювання діалогове вікно Вибір профілю Аудиторського завдання запропонує вам вибрати типовий набір аудиторських форм та функцій шаблонів для вашого аудиторського завдання. Виберіть профіль,який найкраще підходить для аудиторського завдання. Усі компоненти обраного шаблону автоматично копіюються в новий файл клієнта.
    Коли вибрано профіль, буде автоматично відкрито Контрольний перелік оптимізатора, який запропонує команді аудиторського завдання відповісти на ряд запитань, пов’язаних із аудиторським завданням. Відповідаючи на кожне запитання, позначте відповідні документи для видалення в звіті підтвердження оптимізатора (AOCR). Усі робочі програми та контрольні переліки будуть з’являтися в частині III AOCR. Не продовжуйте видаляти ці документи, поки небуде заповнено суттєвість.
  4. Після того, як всі відповідні документи були включені до файлу аудиторського завдання, відобразиться діалогове вікно «Властивості аудиторського завдання». Виберіть дати початку та закінчення фінансового року вашогоклієнта та Натисніть ОК.