Примітки до питань, переглядів та клієнтських обговорень

В рамках процесу перевірки файлів або для виявлення значних питань, які потребують подальшого обговорення з клієнтом або партнером, додаток Питання Working Papers може зіграти ключову роль у межах аудиторського процесу.

Щоб відкрити панель Питання у Working Papers, знайдіть панель інструментів Навігація та Натисніть Питання. У CaseView натісніть правою кнопкою миші та оберіть в контекстному меню Додати Нове Питання. У CaseView панель Питання також відкриває автоматично щоразу, коли додається нове питання.

Підказка: Натискання ПКМ на панель Питання дозволяє вам додавати Нові питання, Редагувати питання та Видаляти питання. Ви також можете змінити інформацію безпосередньо з панелі Питання, не відкриваючи питання.

Примітка: Додаток Питання можна використовувати як альтернативу формам аудиторського завдання ISA:

  • Примітки щодо важливих рішень аудиту (Основне).
  • Робоча таблиця – Аудиторські висновки та питання для обговорення.
  • Робоча таблиця – Питання для майбутнього розгляду.

Щоб відкрити панель Питання у Working Papers, знайдіть панель інструментів Навігація і Натисніть Питання

У CaseView у вкладці Переглянути у групі Питання Натисніть Питання.

Натискання ПКМ на панель Питання дозволяє вам додавати Нові питання, Редагувати питання та Видаляти питання. Ви також можете змінити інформацію безпосередньо з панелі Питання, не відкриваючи питання. Дії

  1. Перебуваючи в документі, Натисніть ПКМ та з контекстного меню виберіть Додати нове питання. У межах документа CaseView ви можете мати можливість додати питання до клітинки, абзацу або документа.
  2. Також, перебуваючи в Адміністраторі документів, знайдіть та виділіть документ, якому ви хочете присвоїти питання, Натисніть ПКМ та оберіть Додати нове питання. Примітка: Обрання кількох документів створить кілька питань, по одному для кожного обраного документа.
  1. Введіть тему питання у полі Тема.

    Натисніть у наступному полі або скористайтеся клавішею Tab, щоб пройти через кожне поле. Клавіша Enter закриває діалогове вікно та зберігає всі зміни.

  1. У блоці Тип оберіть відповідний тип питання з переліку. Ви або ваша фірма може змінити стандартні типи питань або додати нові, якщо потрібно.
  1. За потреби надайте питання до конкретного користувача. Спадний перелік відобразить наступні варіанти:
    • Кожен – Усі члени команди аудиторського завдання можуть змінювати вкладку Вирішення питання.
    • Немає – Обмежує усім користувачам оновлення вкладки Вирішення питання.
    • Назви груп користувачів – Позначається назвою групи. Оберіть групу користувачів, щоб надати їй питання. Усі користувачі у цій групі зможуть оновити вкладку Вирішення питання.
    • Імена користувачів – Оберіть з переліку імен користувачів, які вже асоційовані з файлом.
  1. Поле Документ автоматично заповниться. Ви можете змінити цю асоціацію, якщо необхідно.
  2. Введіть детальну інформацію про питання у поле Опис. Ви можете використовувати поля Почати з, Належить та Пріоритет, щоб установити початкову та очікувану дати та пріоритет.
  1. Натисніть ОК.

Результати:
Створено питання та присвоєно до застосовних користувачів.

Адміністратор документів

Ви можете налаштувати зовнішній вигляд Адміністратора документів, щоб включити показники, що показують кількість питань, що додаються до кожного документа.

  1. Поки вікно Адміністратора документів активне, у меню Переглянути оберіть Змінити порядок колонок.
  2. Під розділом Сховані колонки виберіть один або більше з наступних:
ПараметрОпис
Всі питанняУсі питання, що враховують Завершені та Очищені питання.
Непрояснені питанняТільки питання, які є Завершеними та ще не Очищеними.
Всі невирішені питанняУсі питання, які не є Завершеними або Очищеними.
Мої невирішені питанняУсі питання, які не є Завершеними або Очищеними та призначені поточному користувачу, враховуючи групу, якій належить поточний користувач, або усім.
  1. Перетягніть стовпці у блок Активні Колонки або Натисніть кнопку лівої стрілки, щоб повернути вибрані елементи. Якщо потрібно, перевпорядкуйте відображені стовпці натисканням кнопок стрілки угору або стрілки вниз.
  1. Натисніть ОК, коли буде завершено. Індикатори будуть відображатися в областях, розташованих у Активних стовпцях в Адміністраторі документів.

Натискання індикатора запускає діалогове вікно властивостей документа, автоматично встановлене на вкладку Питання. Вигляд також автоматично фільтрується на основі вибраного індикатора.

Автоматичні документи-звіти

Щоб створити прості звіти про Питання:

  1. В Адміністраторі документів Натисніть ПКМ там, де ви хочете вставити документ, і оберіть Новий / Автоматичний документ.
  2. Введіть Номер та Назву документа.
  3. Виберіть Питання у полі Тип документа.
  4. Виберіть інші необхідні параметри.
  5. Натисніть ОК.