База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
  • Головна
    • Caseware Financials
    • Caseware Audit
    • Caseware Working Papers
    • Caseware SAF-T
  • Література
  • Відео
  • Вебінари
Caseware Ukraine
База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
Caseware Ukraine
База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
  • Головна
    • Caseware Financials
    • Caseware Audit
    • Caseware Working Papers
    • Caseware SAF-T
  • Література
  • Відео
  • Вебінари
loading
Популярні запити:
  • Ліцензування
  • Аудит
  • XBRL
  • Встановити
  1. Головна
  2. Документація
  3. Caseware Audit
  4. Завершення та звітування
  5. Примітки до питань, переглядів та клієнтських обговорень
Оновлено 28.07.2022

Caseware Audit

  • Folder icon closed Folder open iconСтворення файлу клієнта
    • Створення нового файлу клієнта
    • Створення нового файлу клієнта з існуючих даних клієнта
    • Додавання до існуючого файлу клієнта Working Papers
    • Контрольний перелік оптимізатора
    • Панель «Робочий процес»
  • Folder icon closed Folder open iconНалаштування файлу клієнта
    • Визначення структури суб’єкта господарювання
    • Імпорт Оборотно-сальдової відомості
    • Призначення номерів меппінгу
    • Створення та видалення документів та папок
  • Folder icon closed Folder open iconПланування
    • Визначення результатів роботи, наданих клієнту, та інформації про клієнта
    • Листи
    • Суттєвість
    • Налаштування Суттєвості
    • Робочий документ з розділів фінансової звітності
  • Folder icon closed Folder open iconОцінка та виявлення ризиків
    • Виявлення ризиків
    • Виявлення контролів
  • Folder icon closed Folder open iconВідповідь на ризик і робочі програми
    • Робочі програми
    • Контрольні переліки
    • Розділи Робочої програми та Контрольного переліку
    • Блокування налаштувань процедур, визначених користувачем
    • Аудиторська документація та виявлені викривлення
  • Folder icon closed Folder open iconЗавершення та звітування
    • Узагальнений звіт менеджера і партнера проекту
    • Звіт про підписання документів
    • Примітки до питань, переглядів та клієнтських обговорень
    • Звіт про лист управлінському персоналу
    • Звіт про виконання робочих програм/контрольних переліків
    • Звітні питання
    • Вивантаження ключової інформації аудиторського завдання до CaseWare Collaborate
  • Folder icon closed Folder open iconConstellation
  • Folder icon closed Folder open iconДрук документів
  • Folder icon closed Folder open iconПідготовка до наступного року
    • Очищення
    • Блокування
    • Експорт документів у формат PDF
    • Виконання закриття обліку в кінці року
    • Оновлення Файлу клієнта
    • Оновлення Робочих програм та контрольних переліків
  • Folder icon closed Folder open iconISA 315

Примітки до питань, переглядів та клієнтських обговорень

В рамках процесу перевірки файлів або для виявлення значних питань, які потребують подальшого обговорення з клієнтом або партнером, додаток Питання Working Papers може зіграти ключову роль у межах аудиторського процесу.

Щоб відкрити панель Питання у Working Papers, знайдіть панель інструментів Навігація та Натисніть Питання. У CaseView натісніть правою кнопкою миші та оберіть в контекстному меню Додати Нове Питання. У CaseView панель Питання також відкриває автоматично щоразу, коли додається нове питання.

Підказка: Натискання ПКМ на панель Питання дозволяє вам додавати Нові питання, Редагувати питання та Видаляти питання. Ви також можете змінити інформацію безпосередньо з панелі Питання, не відкриваючи питання.

Примітка: Додаток Питання можна використовувати як альтернативу формам аудиторського завдання ISA:

  • Примітки щодо важливих рішень аудиту (Основне).
  • Робоча таблиця – Аудиторські висновки та питання для обговорення.
  • Робоча таблиця – Питання для майбутнього розгляду.

Щоб відкрити панель Питання у Working Papers, знайдіть панель інструментів Навігація і Натисніть Питання. 

У CaseView у вкладці Переглянути у групі Питання Натисніть Питання.

Натискання ПКМ на панель Питання дозволяє вам додавати Нові питання, Редагувати питання та Видаляти питання. Ви також можете змінити інформацію безпосередньо з панелі Питання, не відкриваючи питання. Дії

  1. Перебуваючи в документі, Натисніть ПКМ та з контекстного меню виберіть Додати нове питання. У межах документа CaseView ви можете мати можливість додати питання до клітинки, абзацу або документа.
  2. Також, перебуваючи в Адміністраторі документів, знайдіть та виділіть документ, якому ви хочете присвоїти питання, Натисніть ПКМ та оберіть Додати нове питання. Примітка: Обрання кількох документів створить кілька питань, по одному для кожного обраного документа.
  1. Введіть тему питання у полі Тема.

    Натисніть у наступному полі або скористайтеся клавішею Tab, щоб пройти через кожне поле. Клавіша Enter закриває діалогове вікно та зберігає всі зміни.

  1. У блоці Тип оберіть відповідний тип питання з переліку. Ви або ваша фірма може змінити стандартні типи питань або додати нові, якщо потрібно.
  1. За потреби надайте питання до конкретного користувача. Спадний перелік відобразить наступні варіанти:
    • Кожен – Усі члени команди аудиторського завдання можуть змінювати вкладку Вирішення питання.
    • Немає – Обмежує усім користувачам оновлення вкладки Вирішення питання.
    • Назви груп користувачів – Позначається назвою групи. Оберіть групу користувачів, щоб надати їй питання. Усі користувачі у цій групі зможуть оновити вкладку Вирішення питання.
    • Імена користувачів – Оберіть з переліку імен користувачів, які вже асоційовані з файлом.
  1. Поле Документ автоматично заповниться. Ви можете змінити цю асоціацію, якщо необхідно.
  2. Введіть детальну інформацію про питання у поле Опис. Ви можете використовувати поля Почати з, Належить та Пріоритет, щоб установити початкову та очікувану дати та пріоритет.
  1. Натисніть ОК.

Результати:
Створено питання та присвоєно до застосовних користувачів.

Адміністратор документів

Ви можете налаштувати зовнішній вигляд Адміністратора документів, щоб включити показники, що показують кількість питань, що додаються до кожного документа.

  1. Поки вікно Адміністратора документів активне, у меню Переглянути оберіть Змінити порядок колонок.
  2. Під розділом Сховані колонки виберіть один або більше з наступних:
ПараметрОпис
Всі питанняУсі питання, що враховують Завершені та Очищені питання.
Непрояснені питанняТільки питання, які є Завершеними та ще не Очищеними.
Всі невирішені питанняУсі питання, які не є Завершеними або Очищеними.
Мої невирішені питанняУсі питання, які не є Завершеними або Очищеними та призначені поточному користувачу, враховуючи групу, якій належить поточний користувач, або усім.
  1. Перетягніть стовпці у блок Активні Колонки або Натисніть кнопку лівої стрілки, щоб повернути вибрані елементи. Якщо потрібно, перевпорядкуйте відображені стовпці натисканням кнопок стрілки угору або стрілки вниз.
  1. Натисніть ОК, коли буде завершено. Індикатори будуть відображатися в областях, розташованих у Активних стовпцях в Адміністраторі документів.

Натискання індикатора запускає діалогове вікно властивостей документа, автоматично встановлене на вкладку Питання. Вигляд також автоматично фільтрується на основі вибраного індикатора.

Автоматичні документи-звіти

Щоб створити прості звіти про Питання:

  1. В Адміністраторі документів Натисніть ПКМ там, де ви хочете вставити документ, і оберіть Новий / Автоматичний документ.
  2. Введіть Номер та Назву документа.
  3. Виберіть Питання у полі Тип документа.
  4. Виберіть інші необхідні параметри.
  5. Натисніть ОК.

Досі є питання? Напишіть нам!

Як ми можемо Вам допомогти?

Команда підтримки клієнтів CaseWare Ukraine допоможе вирішити Вашу проблему.

Чи була ця сторінка корисною? Так Ні