Додавання до існуючого файлу клієнта Working Papers

Коли ви встановлюєте шаблон, він додається як бібліотека документів, яка дозволяє вам легко вибрати документи, що відповідають ситуації з вашим клієнтом. Ви можете інтегрувати документи до будь-якого існуючого файлу клієнта Working Papers, використовуючи функцію Бібліотека документів у Working Papers.

Примітка: Назва бібліотеки документів буде залежати від конкретного шаблону, встановленого у вашій системі.

  1. Відкрийте існуючий файл клієнта в CaseWare Working Papers.
  2. На вкладці Документ Натисніть З бібліотеки.
  1. У спадному меню Джерело виберіть бібліотеку документів для свого шаблону. Назва цієї бібліотеки залежить від продукту, який ви встановили. У даному випадку це бібліотека документів шаблону Audit Ukraine.

Виділіть потрібні документи та Натисніть Додати або перетягніть їх до Адміністратора документів. Ви можете вибрати кілька документів натисканням Shift+ЛКМ, щоб вибрати діапазон документів, або натисканням Ctrl+ЛКМ, щоб вибрати декілька документів.

Audit Ukraine містить наступні папки за замовчуванням:

Примітка: Не всі документи входять до папки. Документи у вашому поточному файлі клієнта з таким самимномером документу повинні бути видалені перед копіюванням нових документів, які використовують один і той женомер. Багато документів шаблону Аудит записуються у базу даних клієнтських файлів, і збереження дублікатів з нихможе викликати проблеми.

Ми рекомендуємо скопіювати наступні папки у бібліотеку документів:

  • Папка Планування
  • Папка Оцінка ризиків
  • Папка Заходи у відповідь на ризик
  • Плани та процедури аудиту – Активи / Зобов’язання та власний капітал / Звіт про прибутки та збитки
  • Папка Документація про завершення
  • Папка Нові основні документи

Папки, які слід завжди копіювати, включають в себе:

  • Папка оновлення
  • Папка Документи контролю

Властивості Аудиторського завдання

Після обрання профілю аудиторського завдання, де це доречно, відображається діалогове вікно Властивості аудиторського завдання. Інформація, яка зібрана у Властивостях аудиторського завдання, пов’язана з документами у шаблоні. Наприклад, Ім’я клієнта і Звітні дати, які з’являються у всіх документах, пов’язані з цією областю.

Щоб переконатися, що дані відображаються правильно в усьому файлі аудиторського завдання,
потрібно:

  • Заповнити кожну статтю у верхньому та нижньому регістрі, щоб забезпечити правильне подання у всіх
    документах. Ім’я клієнта, наприклад, друкується у верхній частині всіх автоматичних документів.
  • Використовуйте вкладки «Контакт 1» та «Контакт 2», щоб ввести інформацію про основні контакти в організації.
  • Дату кінця року та дату періоду потрібно ввести до початку роботи у файлі. Послідовність дати за замовчуванням встановлюється щорічно, і її можна змінити, коли це необхідно. Дані за замовчуванням встановлюються автоматично на основі цієї інформації. Дані, введені на вкладці «Звітні дати», контролюють інформацію, яка відображається у всіх автоматичних документах.