База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
  • Головна
    • Caseware Financials
    • Caseware Audit
    • Caseware Working Papers
    • Caseware SAF-T
  • Література
  • Відео
  • Вебінари
  • Освітні заходи
Caseware Ukraine
База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
Caseware Ukraine
База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
  • Головна
    • Caseware Financials
    • Caseware Audit
    • Caseware Working Papers
    • Caseware SAF-T
  • Література
  • Відео
  • Вебінари
  • Освітні заходи
loading
Популярні запити:
  • Ліцензування
  • Аудит
  • XBRL
  • Встановити
  1. Головна
  2. Документація
  3. Caseware Working Papers
  4. Інтерфейс
  5. Інтерфейс Caseware Working Papers
Оновлено 03.12.2024

Caseware Working Papers

  • Folder icon closed Folder open iconВстановлення
    • Системні вимоги
    • Виключення антивірусу
    • Налаштування Брандмауера
    • Встановлення Working Papers
    • Working Papers: посібник із початку роботи
    • Завантаження інсталяційних файлів
  • Folder icon closed Folder open iconЛіцензування
    • Про ліцензування
    • Мережеві ліцензії
    • Локальні ліцензії
    • Підробка часу
    • Відкликати ліцензію
    • Посібник з ліцензування
    • Посібник з мережевого ліцензування
  • Folder icon closed Folder open iconПерейменовування файлів
  • Folder icon closed Folder open iconСтворення нового проекту
  • Folder icon closed Folder open iconІнтерфейс
    • Інтерфейс Caseware Working Papers
    • Стрічка
    • Знайти і замінити
    • Гарячі клавіши
    • Декілька мов
    • Налаштування
    • Протоколи та коди переходів
    • Правопис і словники
    • Вигляд та панель інструментів
  • Folder icon closed Folder open iconSmartSync
    • Про SmartSync
    • Укажіть типові характеристики синхронізації
    • Створити синхронізовану копію
    • Управління синхронізованими копіями
    • Управління материнським файлом
    • Блокування документів для виключного використання
    • Відновлення файлу SmartSync
    • Вирішення конфліктів синхронізації
    • Працюйте офлайн
  • Folder icon closed Folder open iconЗахист
    • Про ідентифікацію користувачів
    • Про глобальних користувачів та групи
    • Налаштування адміністратора
    • Увімкнути захист
    • Управління користувачами
    • Управління групами
    • Управління глобальними користувачами та групами
  • Folder icon closed Folder open iconРезервне копіювання та відновлення
    • Резервне копіювання файлу
    • Очищення
    • Обслуговування
    • Відновити файл
  • Folder icon closed Folder open iconКерування шаблонами
    • Встановлення шаблону
    • Видалення шаблону
    • Керування шаблонами
    • Перепакування шаблонів
  • Folder icon closed Folder open iconData Store Administration Tool
    • Встановлення Data Store Administration Tool
    • Створення сховища даних
    • Інтеграція з Active Directory
    • Підключення до сховища даних
    • Створення файлів підключення
    • Обслуговування сховища даних
    • Налаштування сховища даних

Інтерфейс Caseware Working Papers

Новий

Створіть новий файл.

Відкрити

Недавні файли – відкриває панель “Файли” до “Недавні файли”, в якій перераховані останні файли, доступні файли та всі локальні копії синхронізації. Двічі клацніть на файлі клієнта, щоб відкрити його.

  • Якщо весь шлях до файлу не вказаний, наведіть курсор миші, щоб переглянути повний шлях як підказку.
  • Клацніть піктограму шпильки праворуч від імені файлу, щоб закріпити файл у списку останніх файлів.

Комп’ютер – відкриває панель “Файли” в “Комп’ютер”, перераховуючи нещодавно використані папки на локальних та мережевих дисках, де зберігаються клієнтські файли. Двічі клацніть папку або клацніть Огляд, щоб відкрити діалогове вікно Відкрити існуючий файл. Перейдіть до клієнтського файлу, щоб вибрати його та натисніть кнопку Відкрити.

Smart Sync Server – відкриває панель “Файли” для CaseWare Cloud або сервера SmartSync. Знайдіть на фірмовому веб-сайті Cloud або SmartSync Server інформацію про файли клієнта, такі як ім’я файлу, номер клієнта, ім’я клієнта або місто клієнта на панелі пошуку. Двічі клацніть на файлі клієнта, щоб відкрити його. Якщо ви вперше відкриєте цей файл на робочому місці , Working Papers створить локальну синхронізовану копію.

Клацніть Додати сервер, щоб додати новий сервер до списку, або Управління серверами для організації серверів у групи.

Увійти

Виберіть файл для входу або виходу.

Якщо користувач знаходиться у поточному файлі, він може закрити та зберегти його, після цього перейти в наступний робочий проєкт.

Якщо всі поточні проєкти закрито, користувач може відкрити існуючі файли із доступних (відкритим із доступом) для нього.

Копіювати компоненти

Майстер копіювання компонентів дозволяє копіювати компоненти з вихідного файлу в файл призначення.

Tracker

Tracker являє собою ефективне рішення для управління клієнтськими файлами робочих документів. Замість того щоб сортувати безліч файлів в різних місцях, ви можете швидко переглядати і мати доступ до файлів через один зручний інтерфейс. Для ознайомлення з детальнішою інформацією: CaseWare Tracker.

Перейменувати файл

Ви можете перейменувати наявні файли з меню “Файл” робочих документів. Ми наполегливо рекомендуємо користувачам перейменувати всі файли за допомогою робочих документів, а не перейменувати файл вручну в Провіднику Windows.

Шаблони

Шаблони можуть бути використані в якості основи для нових клієнтських файлів і можуть заощадити час та налаштувувані нових клієнтських файлів. Шаблони гарантують, що налаштування фірми Компанії дозволить один раз створити фірмовий контент, а потім легко його підтримувати в центральному місці та легко розповсюджувати серед членів Компанії.

Після того як Компанія створила файл і налаштувала його на свій смак, включаючи введення рахунків, присвоєння номерів меппінгу, встановлення відповідних налаштувань клієнта та налаштувань відображення, шаблони можуть бути використані в якості основи для нових клієнтських файлів і допоможуть значно заощадити час. Шаблони також можуть бути використані для того, щоб налаштування Компанії залишалися стандартними та застосовувались у всіх взаємодіях із клієнтами.

Досі є питання? Напишіть нам!

Як ми можемо Вам допомогти?

Команда підтримки клієнтів CaseWare Ukraine допоможе вирішити Вашу проблему.

Чи була ця сторінка корисною? Так Ні