База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
  • Головна
    • Caseware Financials
    • Caseware Audit
    • Caseware Working Papers
    • Caseware SAF-T
  • Література
  • Відео
  • Вебінари
  • Освітні заходи
Caseware Ukraine
База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
Caseware Ukraine
База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
  • Головна
    • Caseware Financials
    • Caseware Audit
    • Caseware Working Papers
    • Caseware SAF-T
  • Література
  • Відео
  • Вебінари
  • Освітні заходи
loading
Популярні запити:
  • Ліцензування
  • Аудит
  • XBRL
  • Встановити
  1. Головна
  2. Документація
  3. Caseware Working Papers
  4. Data Store Administration Tool
  5. Налаштування сховища даних
Оновлено 18.03.2025

Caseware Working Papers

  • Folder icon closed Folder open iconВстановлення
    • Системні вимоги
    • Виключення антивірусу
    • Налаштування Брандмауера
    • Встановлення Working Papers
    • Working Papers: посібник із початку роботи
    • Завантаження інсталяційних файлів
  • Folder icon closed Folder open iconЛіцензування
    • Про ліцензування
    • Мережеві ліцензії
    • Локальні ліцензії
    • Підробка часу
    • Відкликати ліцензію
    • Посібник з ліцензування
    • Посібник з мережевого ліцензування
  • Folder icon closed Folder open iconПерейменовування файлів
  • Folder icon closed Folder open iconСтворення нового проекту
  • Folder icon closed Folder open iconІнтерфейс
    • Інтерфейс Caseware Working Papers
    • Стрічка
    • Знайти і замінити
    • Гарячі клавіши
    • Декілька мов
    • Налаштування
    • Протоколи та коди переходів
    • Правопис і словники
    • Вигляд та панель інструментів
  • Folder icon closed Folder open iconSmartSync
    • Про SmartSync
    • Укажіть типові характеристики синхронізації
    • Створити синхронізовану копію
    • Управління синхронізованими копіями
    • Управління материнським файлом
    • Блокування документів для виключного використання
    • Відновлення файлу SmartSync
    • Вирішення конфліктів синхронізації
    • Працюйте офлайн
  • Folder icon closed Folder open iconЗахист
    • Про ідентифікацію користувачів
    • Про глобальних користувачів та групи
    • Налаштування адміністратора
    • Увімкнути захист
    • Управління користувачами
    • Управління групами
    • Управління глобальними користувачами та групами
  • Folder icon closed Folder open iconРезервне копіювання та відновлення
    • Резервне копіювання файлу
    • Очищення
    • Обслуговування
    • Відновити файл
  • Folder icon closed Folder open iconКерування шаблонами
    • Встановлення шаблону
    • Видалення шаблону
    • Керування шаблонами
    • Перепакування шаблонів
  • Folder icon closed Folder open iconData Store Administration Tool
    • Встановлення Data Store Administration Tool
    • Створення сховища даних
    • Інтеграція з Active Directory
    • Підключення до сховища даних
    • Створення файлів підключення
    • Обслуговування сховища даних
    • Налаштування сховища даних

Налаштування сховища даних

Ви можете налаштувати параметри Data Store Administration Tool відповідно до потреб вашої організації в групі Settings цього інструмента

Параметри

Database ID

Ідентифікатор встановлюється під час створення сховища даних і не може бути змінений (відображається лише для інформації). Він використовується для ідентифікації глобальної бази даних груп, яка містить інформацію про назви, ставки, параметри безпеки та користувачів.

Цей унікальний ідентифікатор забезпечує правильну синхронізацію глобальних груп між сховищем даних і клієнтськими файлами.

Коли користувач підключається до сховища, значення записується в клієнтський файл під час першого доступу. Синхронізація можлива лише в разі збігу ідентифікаторів у сховищі та клієнтському файлі.

Security ID

Це поле лише для читання та не може бути змінене. Цей параметр запобігає несанкціонованому адміністративному доступу до клієнтських файлів із захистом. Якщо ідентифікатор безпеки було встановлено раніше, він відображається лише для інформації і не може бути змінений. Однак, якщо ідентифікатор не встановлено, його можна задати.

Зауважте: Ідентифікатор безпеки не впливає на звичайних користувачів — він лише обмежує доступ адміністраторів.

Синхронізація

Виберіть частоту синхронізації персональних сховищ даних із основним сховищем. Доступні варіанти: під час запуску, а також кожні 5, 15 або 30 хвилин

Відстеження проєктів

Ви можете керувати записом доступу до клієнтських файлів у сховищі даних. Доступні параметри:

  • Вимкнути відстеження – інформація про доступ до файлів Working Papers не записується (рекомендовано, якщо компанія не використовує Tracker).
  • Відстежувати, але не передавати в компанію – доступ до файлів записується лише локально, зменшуючи навантаження на мережу. У Tracker користувач може бачити лише список власних файлів.
  • Відстежувати та передавати в компанію – інформація про доступ до файлів записується локально та у сховищі даних. Це створює найбільше навантаження на мережу. У Tracker кожен користувач бачить як власні файли, так і файли інших.

Вимагати вхід до Tracker

Якщо цю опцію увімкнено, під час запуску Tracker користувачам необхідно буде ввійти в систему.

Щоб дозволити лише адміністраторам створювати загальні подання у Tracker, позначте Require log in for Tracker. У такому разі під час входу у вікні Log In потрібно буде підтвердити статус адміністратора. Якщо ж позначку не встановлено, всі користувачі зможуть створювати, змінювати та видаляти загальні подання.

Якщо активовані Enable Active Directory Integration і Require log in for Tracker, вхід до Tracker буде виконуватися автоматично.

Виконувати вхід після розпакування клієнтських файлів

Якщо цю опцію увімкнено, спочатку файл буде розпаковано, а потім з’явиться вікно входу. Якщо вхід не буде виконано або діалогове вікно буде закрито, файл залишиться розпакованим.

Якщо опція вимкнена, вікно входу з’явиться перед розпакуванням файлу. Якщо вхід не буде виконано, файл залишиться у стиснутому вигляді.

Використовувати образ персонального сховища

Якщо цю опцію увімкнено, буде створено та використано образ персонального сховища даних — це копія повністю синхронізованого персонального сховища.

Образ персонального сховища прискорює процес створення персонального сховища для нових користувачів або оновлення для тих, хто вже підключений. Це зменшує навантаження на сервер сховища даних.

У разі значних змін у сховищі варто створити новий образ для швидкого оновлення персональних сховищ користувачів. Оновити образ можна, натиснувши Refresh.

Якщо опція увімкнена, необхідно вказати місце розташування образу (існуючого або нового). Варто вибрати спільну мережеву папку, доступну для всіх користувачів.

Зауважте: Після першого запуску Working Papers після створення образу з’явиться повідомлення про необхідність перезапуску програми для синхронізації. Це повідомлення відобразиться лише один раз.

Досі є питання? Напишіть нам!

Як ми можемо Вам допомогти?

Команда підтримки клієнтів CaseWare Ukraine допоможе вирішити Вашу проблему.

Чи була ця сторінка корисною? Так Ні