База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
  • Головна
    • Caseware Financials
    • Caseware Audit
    • Caseware Working Papers
    • Caseware SAF-T
  • Література
  • Відео
  • Вебінари
Caseware Ukraine
База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
Caseware Ukraine
База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
  • Головна
    • Caseware Financials
    • Caseware Audit
    • Caseware Working Papers
    • Caseware SAF-T
  • Література
  • Відео
  • Вебінари
loading
Популярні запити:
  • Ліцензування
  • Аудит
  • XBRL
  • Встановити
  1. Головна
  2. Документація
  3. Caseware Working Papers
  4. Ліцензування
  5. Про ліцензування
Оновлено 03.12.2024

Caseware Working Papers

  • Folder icon closed Folder open iconВстановлення
    • Системні вимоги
    • Виключення антивірусу
    • Налаштування Брандмауера
    • Встановлення Working Papers
    • Working Papers: посібник із початку роботи
    • Завантаження інсталяційних файлів
  • Folder icon closed Folder open iconЛіцензування
    • Про ліцензування
    • Мережеві ліцензії
    • Локальні ліцензії
    • Підробка часу
    • Відкликати ліцензію
    • Посібник з ліцензування
    • Посібник з мережевого ліцензування
  • Folder icon closed Folder open iconПерейменовування файлів
  • Folder icon closed Folder open iconСтворення нового проекту
  • Folder icon closed Folder open iconІнтерфейс
    • Інтерфейс Caseware Working Papers
    • Стрічка
    • Знайти і замінити
    • Гарячі клавіши
    • Декілька мов
    • Налаштування
    • Протоколи та коди переходів
    • Правопис і словники
    • Вигляд та панель інструментів
  • Folder icon closed Folder open iconSmartSync
    • Про SmartSync
    • Укажіть типові характеристики синхронізації
    • Створити синхронізовану копію
    • Управління синхронізованими копіями
    • Управління материнським файлом
    • Блокування документів для виключного використання
    • Відновлення файлу SmartSync
    • Вирішення конфліктів синхронізації
    • Працюйте офлайн
  • Folder icon closed Folder open iconЗахист
    • Про ідентифікацію користувачів
    • Про глобальних користувачів та групи
    • Налаштування адміністратора
    • Увімкнути захист
    • Управління користувачами
    • Управління групами
    • Управління глобальними користувачами та групами
  • Folder icon closed Folder open iconРезервне копіювання та відновлення
    • Резервне копіювання файлу
    • Очищення
    • Обслуговування
    • Відновити файл
  • Folder icon closed Folder open iconКерування шаблонами
    • Встановлення шаблону
    • Видалення шаблону
    • Керування шаблонами
    • Перепакування шаблонів
  • Folder icon closed Folder open iconData Store Administration Tool
    • Встановлення Data Store Administration Tool
    • Створення сховища даних
    • Інтеграція з Active Directory
    • Підключення до сховища даних
    • Створення файлів підключення
    • Обслуговування сховища даних
    • Налаштування сховища даних

Про ліцензування

Для кожного користувача Working Papers ви повинні придбати ліцензію та зареєструвати її в Caseware. Під час підготовки до нового встановлення Working Papers, див. Локальні ліцензії та Мережеві ліцензії, щоб визначити найкращий метод реєстрації для вашого середовища.

Ваша копія Working Papers може стати незареєстрованою, якщо ви зробите будь-яку з наведених нижче змін у середовищі:

  • Зміна належності до домену
  • Зміна імені комп’ютера або змінної “host”
  • Форматування комп’ютера або зміна жорсткого диска
  • Зміна операційної системи

Якщо ви маєте намір внести будь-які з цих змін у своє середовище і стурбовані станом вашої реєстрації, зверніться до служби підтримки.

Примітка: 

  • Якщо ви використовуєте Working Papers за брандмауером або проксі-сервером, переконайтеся, що до наступних двох серверів ліцензування дозволено доступ:
    • https://elicense.caseware.com
    • https://elicense2.caseware.com
  • Перед інсталяцією переконайтеся, що на вашій робочій станції правильно встановлені час і дата.

Вікно Про ліцензування

Ви можете переглянути поточний стан вашої ліцензії на Working Papers у діалоговому вікні Про ліцензування. Щоб відкрити діалогове вікно, на верхній стрічці натисніть Файл | Ліцензування або Інструменти | Ліцензування | Інформація про ліцензію.

ОпціяОпис
Термін дії ліцензії спливаєКількість днів, що залишилися для поточної ліцензії. Коли це значення досягне 0, ви більше не зможете отримати доступ до Working Papers. Поновіть ліцензію до закінчення терміну дії, щоб продовжити користуватися Working Papers.
Код блокуванняУнікальний ідентифікатор вашої поточної робочої станції. Якщо ви вирішуєте проблеми з ліцензією та реєстрацією на робочій станції, ви можете надати цей ідентифікатор службі підтримки.
Окрема ліцензія або ліцензія eDeliveryЗареєструйте ліцензію на поточну робочу станцію або профіль користувача на сервері. Докладнішу інформацію див. в розділі Локальні ліцензії.
Мережевий сервер ліцензій CaseWareОтримати ліцензію з сервера мережевих ліцензій, вказаного у полі Ім’я сервера. Докладні відомості див. у розділі Мережеві ліцензії.
Вивантажити ліцензію для автономної роботиТимчасово отримати ліцензію з сервера мережевих ліцензій. Ви повинні використовувати цю опцію, тільки якщо ви від’єднуєтеся від сервера мережевих ліцензій, але вам все ще потрібен доступ до Working Papers, наприклад, коли ви будете використовувати комп’ютер поза межами офісу та без доступу до сервера ліцензування.

Тимчасова ліцензія

Якщо ви не можете зареєструвати свою копію Working Papers або термін дії існуючої ліцензії закінчився, ви можете продовжити доступ до програми за допомогою тимчасової ліцензії. Тимчасова ліцензія – це ліцензія на Working Papers, яка дозволяє продовжити доступ до Working Papers, поки ви вирішуєте проблеми з ліцензуванням.

Ви можете отримати тимчасову ліцензію:

  • Якщо не залишилося ліцензій для реєстрації Working Papers(5-денна тимчасова ліцензія)
  • На початку місяця поновлення ліцензії вашої організації, коли потрібне поновлення вашої ліцензії
  • Якщо ваш сервер мережевих ліцензій стає недоступним через проблеми з підключенням до мережі або відключення сервера (3-денна відстрочка), вирішується після відновлення з’єднання з мережевим сервером ліцензій

Ви можете переглянути поточний стан тимчасової ліцензії у діалоговому вікні Про ліцензування.

Досі є питання? Напишіть нам!

Як ми можемо Вам допомогти?

Команда підтримки клієнтів CaseWare Ukraine допоможе вирішити Вашу проблему.

Чи була ця сторінка корисною? Так Ні