Управління користувачами

Ви можете додавати користувачів до файлу і призначати їх до певних документів. Перш ніж ви зможете керувати користувачами, ви повинні увімкнути захист у файлі.

Додавання користувача

Користувачі повинні мати ідентифікатор користувача, щоб увійти до захищеного файлу.

Щоб додати користувача до файлу:

  1. На стрічці натисніть Інструменти | Захист | Параметри захисту.
  2. У діалоговому вікні Користувачі і групи під пунктом Користувачі і глобальні групи натисніть кнопку Додати.
  3. У діалоговому вікні Властивості користувача на вкладці Інформація про Користувача заповніть усі поля. Якщо потрібно, заповніть поля в групі Ставки.
    • Standard Rate: Тариф, що стягується з клієнта.
    • Plan Rate: Тариф, що стягується з клієнта.
  4. На вкладці Член додайте користувача до відповідних груп. Натисніть кнопку OK.

Примітка: Ви можете призначити нового користувача до групи за допомогою діалогового вікна Користувачі та групи.

Користувача створено у файлі. Ви можете змінити користувача за допомогою діалогового вікна Користувачі та Групи, вибравши користувача і натиснувши кнопку Властивості. Ви можете змінити пароль поточного користувача за допомогою пункту меню Інструменти | Захист | Змінити пароль.

Призначення користувача до группи

Групи допомагають керувати правами та рівнями доступу користувачів до файлу. Коли ви призначаєте користувача до групи, він успадковує права та рівні доступу цієї групи.

Щоб призначити користувача до групи:

  1. На стрічці натисніть Інструменти | Захист | Параметри захисту .
  2. У діалоговому вікні Користувачі та групи виберіть користувача на панелі Користувачі та глобальні Групи та групу, до якої його потрібно додати, на панелі Доступні групи, а потім клацніть стрілку вліво, щоб перемістити користувача до групи.

Користувача зараховують до вказаної групи. Щоб видалити користувача з групи, виберіть користувача на панелі Доступні групи та натисніть стрілку , щоб повернути користувача до списку Користувачі .

Призначити користувачів документа

Після налаштування користувачів і груп ви можете призначити користувачів для підготовки та перевірки окремих документів у файлі Working Papers.

Щоб призначити користувачів документа:

  1. На стрiчцi клацнiть Документ | Призначити користувачів.
    Виберіть документ або документи, які потрібно призначити користувачам.
  2. У групі Призначити користувачів документа(ів) виберіть Prepared by(підготовлено) та Reviewed by(перевірено) з спадного меню.
  3. Натисніть Закрити

Примітка: Права користувачів на документи визначаються їхніми груповими правами. Перш ніж спробувати призначити користувачам документи, перевірте свої права групи, щоб переконатися, що ви можете зробити бажані призначення.

Документи призначені.

Деактивувати користувачів

Якщо ви хочете утримувати інформацію про користувача, який більше не працює у вашій організації, ви можете деактивувати його профіль. Деактивовані користувачі не можуть увійти або отримати доступ до захищених файлів.

Щоб деактивувати користувача:

  1. На стрiчцi натисніть Інструменти | Захист | Параметри захисту.
  2. Виберіть користувача, якого потрібно деактивувати. Натисніть Властивості.
  3. На вкладці Інформація про користувача в групі Інформація натисніть на спадне меню Тип і виберіть Неактивний. Натисніть OK.

Користувача деактивовано, і він більше не може увійти або отримати доступ до захищених файлів.

Властивості користувача

Змінюйте інформацію про користувачів і розподіляйте користувачів по групах.

Інформація про користувача

Укажіть загальну інформацію про користувача на вкладці Інформація про користувача.

Опція Опис
Ім’я Користувачі використовують це ім’я для доступу до файлу клієнта, коли захист встановлено.
Ідентифікатор Введіть унікальний ідентифікатор користувача. Ідентифікатор відображається в програмі під назвою “ініціали”.
  • Повторювані ідентифікатори не допускаються
  • Максимальна довжина поля вісім символів
  • Ідентифікатори, які містять менше 8 символів, будуть заповнені пробілами
Адміністратор Встановіть прапорець, щоб додати користувачу такі права адміністратора:
  • Доступ до всіх прав на вкладці налаштувань груп.
  • Права на налаштування параметрів адміністратора сховища даних.
  • Можливість створювати, копіювати, змінювати або видаляти спільні перегляди в Tracker, якщо в налаштуваннях CaseWare Data Store Admin Tool встановлено прапорець Параметри | Небхідно увійти у Tracker або Settings | Require log in for Tracker.
  • Доступ до всіх файлів клієнтського файлу Working Papers.
Попередня Введіть назву користувача (наприклад, пан, пані)
Тип Використовуйте спадне меню, щоб змінити користувача на активного чи неактивного.
  • Активні користувачі можуть бути призначені для доступу до файлів робочих документів.
  • Неактивні користувачі не можуть бути призначені до жодного захищеного паролем клієнтського файлу, навіть якщо вони вказані як користувачі у клієнтському файлі. Це найефективніший метод вилучення користувача з системи безпеки Working Papers.
Прізвище Введіть прізвище користувача.
Позначення Введіть позначення користувача (наприклад, CA, CPA, Ph.D.).
Пароль Створіть необов’язковий пароль для користувача. Після призначення клієнтських файлів користувачам потрібно буде ввести пароль для доступу до файлу. Користувачі можуть змінити пароль у будь-який час під час роботи з клієнтським файлом. Якщо ви створюєте паролі для всіх користувачів у списку, ви можете використовувати один і той самий пароль для кожного користувача. Після доступу до клієнтського файлу ви можете наказати користувачам змінити пароль на власний. Паролі можуть бути буквено-цифровими і довжиною до 14 символів. Якщо поле для введення пароля залишити порожнім, Working Papers попросять вас підтвердити, чи хочете ви створити користувача з порожнім паролем.
Підтвердити Введіть пароль ще раз.
Standard Rate Введіть тариф, який буде стягуватися з клієнта.
Plan Rate Введіть тариф, який буде стягуватися з клієнта.

Член группи

Керуйте групами, до яких входить вибраний користувач, на вкладці Член.

ОпціяОпис
Членство у группі для користувачаПерелічує всі групи, доступні для вибраного користувача. Виберіть групу і встановіть прапорець, щоб додати користувача; або зніміть прапорець, щоб видалити.