База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
  • Головна
    • Caseware Financials
    • Caseware Audit
    • Caseware Working Papers
    • Caseware SAF-T
  • Література
  • Відео
  • Вебінари
Caseware Ukraine
База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
Caseware Ukraine
База знань Caseware Ukraine База знань Caseware Ukraine
  • Головна
    • Caseware Financials
    • Caseware Audit
    • Caseware Working Papers
    • Caseware SAF-T
  • Література
  • Відео
  • Вебінари
loading
Популярні запити:
  • Ліцензування
  • Аудит
  • XBRL
  • Встановити
  1. Головна
  2. Документація
  3. Caseware Working Papers
  4. Інтерфейс
  5. Налаштування
Оновлено 03.12.2024

Caseware Working Papers

  • Folder icon closed Folder open iconВстановлення
    • Системні вимоги
    • Виключення антивірусу
    • Налаштування Брандмауера
    • Встановлення Working Papers
    • Working Papers: посібник із початку роботи
    • Завантаження інсталяційних файлів
  • Folder icon closed Folder open iconЛіцензування
    • Про ліцензування
    • Мережеві ліцензії
    • Локальні ліцензії
    • Підробка часу
    • Відкликати ліцензію
    • Посібник з ліцензування
    • Посібник з мережевого ліцензування
  • Folder icon closed Folder open iconПерейменовування файлів
  • Folder icon closed Folder open iconСтворення нового проекту
  • Folder icon closed Folder open iconІнтерфейс
    • Інтерфейс Caseware Working Papers
    • Стрічка
    • Знайти і замінити
    • Гарячі клавіши
    • Декілька мов
    • Налаштування
    • Протоколи та коди переходів
    • Правопис і словники
    • Вигляд та панель інструментів
  • Folder icon closed Folder open iconSmartSync
    • Про SmartSync
    • Укажіть типові характеристики синхронізації
    • Створити синхронізовану копію
    • Управління синхронізованими копіями
    • Управління материнським файлом
    • Блокування документів для виключного використання
    • Відновлення файлу SmartSync
    • Вирішення конфліктів синхронізації
    • Працюйте офлайн
  • Folder icon closed Folder open iconЗахист
    • Про ідентифікацію користувачів
    • Про глобальних користувачів та групи
    • Налаштування адміністратора
    • Увімкнути захист
    • Управління користувачами
    • Управління групами
    • Управління глобальними користувачами та групами
  • Folder icon closed Folder open iconРезервне копіювання та відновлення
    • Резервне копіювання файлу
    • Очищення
    • Обслуговування
    • Відновити файл
  • Folder icon closed Folder open iconКерування шаблонами
    • Встановлення шаблону
    • Видалення шаблону
    • Керування шаблонами
    • Перепакування шаблонів
  • Folder icon closed Folder open iconData Store Administration Tool
    • Встановлення Data Store Administration Tool
    • Створення сховища даних
    • Інтеграція з Active Directory
    • Підключення до сховища даних
    • Створення файлів підключення
    • Обслуговування сховища даних
    • Налаштування сховища даних

Налаштування

У діалоговому вікні Параметри ви можете встановити властивості за замовчуванням для Working Papers. Ці параметри впливають на кожного нового клієнта, звіт, журнал або користувача, тож вам не потрібно щоразу вносити ті самі зміни. Відкрийте діалогове вікно Параметри на стрічці, натиснувши Інструменти | Параметри.
  • Загальний
  • Шляхи за замовчуванням
  • Ролі
  • Групування
  • Меппінг: загальний
  • Меппінг: автозаповнення
  • Меппінг: очистити
  • Документи
  • Сховище даних Data Store
  • Переліки: журнали
  • Переліки: коди податків
  • Переліки: одиниці
  • Переліки: залишки за клієнтами
  • Мова
  • Валюта
  • Макет
  • Клієнтський досвід
  • Caseware Cloud
  • Розширений

Загальний

Встановлення загальних параметрів за замовчуванням для Working Papers.
Опція Опис
Оформлення Зовнішній вигляд інтерфейсу Working Papers.
Стиснути автоматично Дія, що виконується при закритті клієнтських файлів:
  • Ні: Не стискати файл.
  • Так: Автоматично стискати файл.
  • Підказка: Запитувати підтвердження для стискання файлу.
  • Так (з вкладеними папками): Автоматично стискати файл з вкладеними папками.
Стиль поля переліку в таблиці Стиль для вмісту, що відображається в полях списків в межах таблиць:
  • Описи: Відображати повний бухгалтерський опис для записів, зроблених у списку. Приклад: Колонка Тип звіту “Оборотно-сальдова відомість” відображає Баланс.
  • Скорочення: Відображати звичайне бухгалтерське скорочення для записів, зроблених у списку. Приклад: Колонка Тип звіту “Оборотно-сальдова відомість” відображає BS для Баланс.
  • Коди проводок: Відображати найкоротше можливе скорочення для записів, зроблених у списку. Приклад: Колонка Тип звіту “Оборотно-сальдова відомість” відображає B для Баланс.
Кількість недавно використаних файлів Кількість останніх відкритих файлів, які відображаються в панелі Файли вікна Файл | Відкрити | Останні файли. Кількість може бути в діапазоні від 0 до 15. Клацніть Очистити, щоб очистити поточний список.
Кількість недавно використаних папок Кількість останніх відкритих папок, які відображаються в панелі Файли вікна Файл | Відкрити | Комп’ютер. Кількість може бути в діапазоні від 0 до 15. Клацніть Очистити, щоб очистити поточний список.
Кольорове оформлення Змінює візуальний вигляд вікон, таких як Оборотно-сальдова відомість, Параметри Звітів, Потік грошових коштів, Групування, Коригуючі записи, Інші проводки, Меппінг. Показувати лінії сітки: Позначте, щоб відображати лінії сітки в вікнах.
Запуск Стан синхронізації файлів при їх відкритті:
  • За замовчуванням: Файли відкриваються в тому ж стані, в якому вони були, коли їх закрито (В мережі або Відключено).
  • В мережі: Файли завжди відкриваються в мережі (Online).
  • Не в мережі: Файли завжди відкриваються в автономному режимі (Offline).
Включити ведення журналу реєстрації подій: Виберіть, щоб створити журнал дій, таких як відкриття, закриття та синхронізація файлів. Файл SmartSyncEventLog зберігається в тому самому місці, що й особисте сховище.
Документи Дія, яка відбувається при закритті синхронізованої копії і при цьому відкриті відомості CaseView або інші зовнішні документи, такі як Word або Excel:
  • Підказати, якщо відкритий: З’являється діалогове вікно з варіантами Зберегти і закрити зовнішні документи, Залишити документи відкритими, Повторити або Скасувати.
  • Закрити при виході: Документи автоматично зберігаються та закриваються.
  • Залишити відкритим при виході: Документи залишаються відкритими. Зміни, внесені до відкритих документів після закриття дочірньої копії синхронізації, не синхронізуються.
Автоматично видалити локальну копію Дія, яка відбувається при закритті синхронізованої копії:
  • Ні: За замовчуванням, не видаляти локальну копію при закритті файлу.
  • Так: Видалити локальну копію при закритті файлу.
  • Підказка: Показати діалогове вікно при закритті файлу, запитуючи, чи потрібно видалити локальну копію.
  • Підказка (тільки новий файл): Показати діалогове вікно при закритті нового файлу, запитуючи, чи потрібно видалити локальну копію. Існуючі файли зберігають стандартну поведінку, не видаляють локальну копію.
Завантажувати зміни документів на вимогу Виберіть, щоб уникнути автоматичного завантаження і застосування змін документів.
Дозволити створення множинних синхронізованих копій Виберіть, щоб дозволити створення кількох синхронізованих копій з одного материнського файлу.
Уведіть комбінацію доступу до наступного поля діалогів Клавіша Enter працює як клавіша TAB у діалогових вікнах, переміщаючи курсор на наступне поле.
Використовувати старі комбінації клавіш (потрібен перезапуск) Дозволяє використання старих гарячих клавіш.
Закрити файл, коли закритий адміністратор документів Закривання адміністратору документів призводить до закриття клієнтського файлу.
Відкрити документи Excel в окремих копіях Excel Документи Microsoft Excel відкриваються у власних екземплярах Excel.
Показувати ярлики документів Відображає список відкритих документів на стрічці над Рядком стану з вкладкою для кожного відкритого документа.
Сховати дату та інформацію про користувача в примітках анотацій Інформація про користувача та дата, зазвичай відображувана в анотаційних примітках, приховується.
Включити до заголовку номер документу при запуску документів Word або Excel Номери документів включаються в заголовок Word та Excel при відкритті документа з Working Papers.

Шляхи за замовчуванням

Налаштуйте шляхи за замовчуванням для вмісту Working Papers.
Опція Опис
Шлях доступу до клієнтського файлу Визначає розташування теки, яка є текою за замовчуванням для клієнтських файлів. Використовується під час відкривання файлів. За замовчуванням: C:\Program Files (x86)\CaseWare\Data
Шлях доступу до шаблона Визначає розташування теки, яка є текою за замовчуванням для шаблонів. Використовується під час встановлення шаблонів або під час перегляду шаблонів. За замовчуванням: C:\Program Files (x86)\CaseWare\Template
Шлях доступу до бібліотеки документів Визначає розташування теки, яка є текою за замовчуванням для бібліотеки документів. Використовується під час копіювання файлів бібліотеки. За замовчуванням: C:\Program Files (x86)\CaseWare\Document Library
Шлях виходу Визначає розташування теки, яка є текою за замовчуванням для файлів, які були виходом. Використовується під час Виходу з Проекту. За замовчуванням: C:\Program Files (x86)\CaseWare\Data
Шлях завантаження Визначає розташування теки, яка є текою за замовчуванням для вивантаження документів. Використовується під час вивантаження документів. За замовчуванням: C:\Program Files (x86)\CaseWare\CheckOut
Шлях резервного копіювання Визначає розташування теки, яка є текою за замовчуванням для резервного копіювання файлів. Використовується під час створення резервних файлів. За замовчуванням: C:\Users\<user.name>\Documents
Шлях закриття фінансового року по його закінченні Визначає розташування теки, яка є текою за замовчуванням для закриття на кінець року. Використовується під час виконання закриття обліку в кінці року. За замовчуванням: C:\Program Files (x86)\CaseWare\Data
Шлях SmartSync Визначає розташування теки, яка є текою за замовчуванням для SmartSync. Використовується під час створення синхронізованих клієнтських файлів, яка створюється, додається префікс “(Sync)”. Наприклад: ФайлКлієнта (Sync). Використання мережевого місцезнаходження як шляху SmartSync може викликати проблеми. За замовчуванням: C:\Program Files (x86)\CaseWare\Data

Ролі

Встановіть ролі за замовчуванням для підписання та виходу.
Опція Опис
Набір ролей Цей параметр вибирає існуючий набір ролей. Використовуйте випадаюче меню, щоб переглянути всі доступні набори ролей у цьому файлі.
Додати Ця команда додає новий набір ролей. Для детальних інструкцій, див. Додавання набору ролей.
Редагувати Ця команда редагує існуючий набір ролей.
Видалити Ця команда видаляє існуючий набір ролей.

Примітка: Видалені набори ролей не можуть бути відновлені.

Кількість ролей Цей параметр вказує, скільки ролей міститься у цьому наборі ролей. Кожен набір ролей може містити від двох до восьми ролей. Виберіть число, щоб активувати поля для ролей.
Мітка Цей параметр вибирає мітку для активних ролей. Налаштуйте мітку, редагуючи її у текстовому полі.
Вимагає Цей параметр вказує залежності ролей для активних ролей. Використовуйте випадаюче меню, щоб вказати, чи потрібно підписання інших ролей перед підписанням цієї ролі. Для отримання додаткової інформації, див. Залежності ролей.
Колір Цей параметр вибирає колір для активних ролей. Це колір позначки галочки, яка використовується у менеджері документів, коли ця роль підписує документ.
Мітка змінюється після виходу Цей параметр відстежує всі зміни в цьому документі після підпису певної ролі.
Перевести в режим “Тільки для читання” після підписання Цей параметр позначає документ як “тільки для читання” після підпису певної ролі. Документи, які мають статус “тільки для читання”, не можуть бути змінені.
Документ готові до огляду, коли Інтегруйте підписи ролей у програмі Working Papers з Caseware Cloud, щоб показати статус перегляду документа.
Показувати мітки завершення ролі у Цей параметр визначає, чи з’являються позначки завершення ролей поряд із піктограмами документів або у окремому стовпчику.

Групування

Налаштуйте до десяти спеціальних груп для группування  рахунків.
Опція Опис
Назва Введіть назву кожної групи. Зміна назви групи оновлює всі автоматичні документи та всі області програми, що стосуються груп для поточного файлу.
Маска Визначає номери рахунків, зазначених у групах. Для групи 1, типова маска – “XX.XX.XXX”. Будь-який рахунок з тими ж першими символами, за якими йде десятковий роздільник та додаткові унікальні символи, все ще вважається тим самим рахунком. Наприклад, якщо у вас є рахунок A, і рахунки A.1 і A.2; рахунки A.1 і A.2 є підрахунками A.

Меппінг загальний

Установіть параметри за замовчуванням для зіставлення облікових записів у Working 

Параметр Опис
Назва мапування

Змініть назву мапування. Введена вами назва оновлюється в усіх областях програми, що використовують назву мапування тільки для поточного файлу.

Маска мапування

Маска мапування за замовчуванням має вигляд “XXX.XXX.XX”. Будь-який номер картотеки з однаковими першими символами, за якими слідує десятковий роздільник і додаткові унікальні символи, все ще вважаються належними до одного номера картотеки. Наприклад, якщо у вас є номер картотеки 111, і номери картотеки 111.110 і 111.120; номери картотеки 111.110 і 111.120 є підномерами картотеки 111.

Показувати залишки рахунків у діалозі призначення номерів картотеки

Виберіть цей параметр, щоб відображати загальний баланс номера картотеки. Цей баланс є сумою всіх рахунків, призначених до номера картотеки.

Створити заповнювачі для відсутніх номерів картотеки

Виберіть цей параметр, щоб створити заповнювачі для непризначених/незамапованих рахунків.

Меппінг автозаповнення

Встановіть стандартні налаштування для властивостей рахунків під час автоматичного призначення номерів картотеки до рахунків у плані рахунків.
Опція Опис
Автоматично заповнити всі властивості рахунку Вкажіть, як ви хочете, щоб Working Papers заповнював властивості рахунку при наданні номерів з картотеки рахунків. Коли номери картотеки заповнюються автоматично, Working Papers заповнює коди податків властивими для сутності кодами, пов’язаними через номери картотеки. Якщо для номера картотеки немає коду податків, властивого для сутності, тоді використовується загальний код податків, якщо такий існує. Якщо він недоступний (тобто порожній), процедура автоматичного заповнення залишає поточний код податку без змін.
Автоматичне заповнити вибрані властивості рахунку Виберіть цей параметр, щоб замінити окремі властивості рахунку властивостями номера картотеки. Поставте позначку біля властивостей, які ви хочете замінити.

Примітка: Усі властивості звіту з картотеки (чернетки фінансових звітів) групуються як один параметр з назвою Властивості звіту з картотеки.

Автоматично заповнювати лише незаповнені властивості Виберіть цей параметр, щоб заповнити обрані властивості рахунку, які є порожніми, властивостями номера картотеки.
Очистити властивості рахунку, якщо не заповнено властивості відповідного номера меппінгу Виберіть цей параметр, щоб очистити властивості рахунку, якщо властивості номера картотеки, до якого його призначено, є порожніми.
Тільки рахунки автозаповнення призначаються для вибраних номерів меппінгу Цей параметр дозволяє автоматично заповнювати тільки рахунки, які призначені номерам картотеки, які ви виберете. Вибір цього параметра також активує кнопку Вибрати. При натисканні на кнопку Вибрати відкриється діалогове вікно Вибрати номери картотеки. У цьому вікні вказані всі номери картотеки. Поставте позначку біля номерів картотеки, які мають бути включені до процесу порівняння/автоматичного заповнення. Для спрощення цього завдання також включені кнопки Вибрати всі та Скасувати вибір всіх.
Автоматично заповнити зараз Натисніть Автоматичне заповнення зараз для синхронізації властивостей рахунку та номерів картотеки.
Автоматичне відображення зараз Натисніть Автоматичне відображення зараз для автоматичного мапування будь-яких рахунків, які не мають мапування, шляхом перевірки їх типу, коду податку та коду GIFI і порівняння їх зі структурою мапування файлу клієнта. Далі використовується пошук за словами, щоб спробувати звести до мінімуму кількість можливих відповідностей для мапування.

Меппінг очистити

Встановіть критерії очищення для номерів меппінгу.
Опція Опис
Очистити зараз Очищує меппінг за допомогою обраного критерію очищення
Новий Відкриває діалогове вікно Критерії очищення, щоб створити новий критерій очищення.
Редагувати Відкриває діалогове вікно Критерії очищення, щоб змінити обраний критерій очищення.
Видалити Видаляє обраний критерій очищення.

Документи

Встановіть критерії очищення для номерів меппінгу.
Опція Опис
Форматовані фінансові звіти під вкладкою “Баланс за періодом/звіт по меппінгу” Оберіть, щоб друкувати та переглядати рахунки на пробних фінансових звітах Working Papers, які мають нульові баланси.
Головна книга Оберіть, щоб друкувати та переглядати рахунки на головній книзі, які мають нульові баланси.
Звіт за періодом/проміжні аналітичні зведення/податкові відмітки Оберіть, щоб друкувати та переглядати рахунки на звітах за періодом, проміжних аналітичних зведеннях та вказаних інших документах, які мають нульові баланси.

Примітка: У будь-якому автоматичному документі з групами рахунків показуються, якщо вони мають будь-яку активність за період (для аудиту), навіть якщо кінцевий баланс групи дорівнює нулю.

Заголовок ролі незалежно від відзначення Оберіть, щоб завжди відображати початкові прапорці на всіх автоматичних документах, навіть якщо документ не закінчений.

Примітка: Щоб уникнути відображення прапорців користувача на всіх автоматичних документах, переконайтеся, що жоден існуючий документ не має відзначення, і вимкніть цю опцію.

Цілі числа Оберіть, щоб відображати всі числа без десяткових знаків. Всі числа округлюються до доларових значень.
Номери сторінок на фінансових звітах під вкладкою “звіт” Оберіть, щоб друкувати номер сторінки внизу правого кута пробних фінансових звітів Working Papers.
Дата та час системи Оберіть, щоб друкувати дату та час системи внизу лівого кута всіх автоматичних документів.
Округлення у заголовку Оберіть, щоб додати додатковий рядок у заголовку для позначення налаштування округлення.
Обчислені номери меппінгу/групи Оберіть, щоб відображати обчислені номери меппінгу в фінансових звітах (балансі та звіті про прибутки і збитки), а також в документах “Звіт за періодом”, “Проміжне аналітичне зведення” та “Аналітичний огляд”, в яких є підсумкові групи.
Позиція ініціалів Вкажіть типове розташування ініціалів користувачів на всіх автоматичних документах. Ініціали можуть бути вказані в окремому документі на сторінці “Властивості документа”.
  • Зверху: Друкувати ініціали користувачів у верхньому правому куті сторінки.
  • Внизу: Друкувати ініціали користувачів у нижньому правому куті сторінки.
Друк текстових приміток як посилань Оберіть, щоб всі текстові примітки у текстових полях друкувалися як звичайні примітки в верхньому лівому куті.
Формат номера документу Вкажіть, як відображати нумерацію сторінок у надрукованих документах.
  • За замовчуванням: A.1-1
  • Номер документу без номера сторінки: A.1
  • Номер документу {сторінка}: A.1 1
  • Номер документу {сторінка}/{загальний}: A.1 1/10
  • Номер документу {сторінка} з {загальний}: A.1 1 з 10
Нижній колонтитул для фінансових звітів під вкладкою “Баланс за періодом/звіт по меппінгу” Додайте до двох рядків тексту, який буде розміщений у центрі нижньої частини всіх пробних фінансових звітів Working Papers.
Нижній колонтитул для всіх інших автоматичних документів Додайте до двох рядків тексту, який буде розміщений у центрі нижньої частини всіх автоматичних документів, за винятком фінансових звітів, створених за допомогою Working Papers.
Дозволяє окремий текст коментарів на автоматичних документах “Звіт за періодом” Дозволяє вказати окремий текст коментарів для документів “Звіт за періодом”. Вибір цієї опції очищує глобальний коментар для документів “Звіт за періодом”, якщо він був вже вказаний. Глобальний коментар все ще можна переглянути з екрана пробного балансу (Вставити | Коментар). Вимкнення цієї опції призведе до автоматичного включення глобального коментаря в документах “Звіт за періодом”, включаючи документи “Звіт за періодом”, які вже відкриті на екрані.

Data Store

Встановіть параметри за замовчуванням для інтеграції з Data Store Administration Tool.
Опція Опис
Відстежування властивостей звіту Оберіть, які звіти слід відстежувати: Мої звіти, Вимкнено.
Використання сховища даних Введення деталей для сховища даних активує цю опцію.
Тип сховища Тип використовуваного сховища даних.
Розташування Місцезнаходження сховища даних.
Статус Статус сховища даних.

Переліки: Журнали

Встановіть критерії очищення для номерів меппінгу.
Опція Опис
Новий Створює новий тип журналу.
Редагувати Змінює властивості обраного типу журналу.
Видалити Видаляє обраний журнал. Журнали з проведеними записами не можуть бути видалені.

Переліки: Коди податків

Установіть податкові коди за замовчуванням для Working Papers.
Опція Опис
Новий Створює новий податковий код.
Редагувати Змінює обраний податковий код.

Примітка: Зміна ставки податку оновлює всі існуючі журнальні або коригуючі проводки, що використовують цей податковий код. Щоб уникнути цього, створіть новий унікальний податковий код для нової ставки.

Видалити Видаляє обраний податковий код. Податкові коди, які в даний момент використовуються в файлі клієнта, не можна видалити.

Переліки: Одиниці

Встановіть нефінансові показники для використання в аудиторському завданні.
Опція Опис
Новий Створює нову одиницю.
Редагувати Змінює властивості обраної одиниці.
Видалити Видаляє обрану одиницю.

Переліки: Залишки за клієнтами

Встановіть користувацькі залишки за клієнтами для Working Papers.
Опція Опис
Новий Створює новий залишок за клієнтом.
Редагувати Змінює властивості обраного залишку за клієнтом.
Видалити Видаляє обраний залишок за клієнтом.

Мова

Встановіть мову за замовчуванням для документів у Working Papers.
Опція Опис
Мова за замовчуванням Вкажіть мову за замовчуванням.
Мова клієнтського файлу Вкажіть мову у файлі клієнта.
Увімкнути підтримку кількох мов Активує випадаючий список вибору мови на панелі інструментів “Контекст”.
Назва Введіть назву основної мови.
Ідентифікатор Введіть ідентифікатор основної мови. Цей ідентифікатор використовується в обчисленнях CaseView для відображення значення в комірці з використанням правильної мови.
Додаткові мови Створіть, відредагуйте або видаліть додаткові мови для випадаючого списку мов. Кожна нова мова вимагає назви та ідентифікатора.
Компоненти Позначте компоненти файлу клієнта, описи яких змінюватимуться при виборі нової мови.

Валюта

Встановіть валюту за замовчуванням для Working Papers.
Опція Опис
Символ валюти Вказує символ валюти.
Посада Вказує позицію символу валюти.
Десятковий символ Вказує символ, який використовується для позначення десяткового роздільника.
Символ групування цифр Вказує символ, який використовується при групуванні цифр.

Макет

Виберіть макет відображення елементів у Working Papers за замовчуванням з шаблону.
Опція Опис
Шаблон макета Виберіть шаблон макету зі списку доступних шаблонів.

Примітка: Після застосування будь-якого макету, закриття Менеджера документів більше не призводить до закриття Клієнтського файлу.

Клієнтський Досвід

Приєднайтеся або відмовтеся від участі у Програмі покращення клієнтського досвіду.
Опція Опис
Приєднуйтесь до Програми Покращення Досвіду Клієнтів Оберіть, щоб надсилати неідентифіковану інформацію про використання програми Working Papers до Caseware International.
Я не хочу приєднуватися до програми наразі Оберіть, щоб відмовитися від участі в Програмі Покращення Досвіду Клієнтів.

Caseware Cloud

Встановіть налаштування за замовчуванням для інтеграції з Caseware Cloud.

ОпціяОпис
Інтеграція з Caseware CloudВиберіть цю опцію, щоб увімкнути інтеграцію з  Caseware Cloud.
Користувач

Відображає поточного користувача, який увійшов до Cloud. Відображається лише після інтеграції.

  • Вийти: Виберіть, щоб вийти з облікового запису поточного користувача в хмарі.
Сайти Cloud

Показує список активних сайтів Cloud. Клікніть на новий рядок, щоб додати інший сайт Cloud.

  • Активний: Виберіть, щоб підключитися до сайту Сloud. Одночасно може бути активним лише один сайт Cloud.
  • Сервер: URL вашої організації для Сloud. Не включайте https:// у URL.
  • Мітка: Введіть мітку для сайту Сloud. Це поле є необов’язковим.
  • Порт: Порт для доступу до Сloud.

Розширений

Встановіть розширені налаштування для Working Papers.

ОпціяОпис
Робоча оборотно-сальдова відомість
  • Показувати попередження при виході в разі розбалансування: Дозволяє користувачам вийти з Оборотно-сальдової відомості при незбалансованості, але виводить попередження про незбалансований стан.
  • Не дозволяти вихід у разі розбалансування: Забороняє користувачам виходити з Оборотно-сальдової відомості, якщо він незбалансований. Користувачам необхідно виправити незбалансований стан перед виходом.
  • Не показувати попередження при виході в разі розбалансування: Дозволяє користувачам вийти з Оборотно-сальдової відомості без попередження при незбалансованості.
Журнали
  • Не дозволяти вихід з журналів у разі розбалансування: Забороняє користувачам виходити з Коригуючих Записів або Інших Проводок, якщо запис незбалансований. Користувачам необхідно виправити незбалансований стан перед виходом.
Автоматичне повторне відправлення
  • Де-активувати повторне відправлення на час зміни ставок, параметрів звітів та видів рахунків: Working Papers не будуть автоматично проводити переведення для всіх рахунків при кожній зміні. Потрібно виконати ручне переведення, яке знаходиться у меню Інструменти | Виправити Файл.
Розділення
  • Показати повідомлення про незбалансованість за поточний рік: Виводить попередження при виході з розділу “Розподіл”, якщо є ненульова різниця між балансом настройки рахунку та загальною сумою розділу на поточний рік. Попередження дозволяє користувачам звірити різниці перед поверненням до налаштування рахунку.
  • Показати повідомлення про незбалансованість за попередній рік: Виводить попередження при виході з розділу “Розподіл”, якщо є ненульова різниця між балансом настройки рахунку та загальною сумою розділу на попередній рік. Попередження дозволяє користувачам звірити різниці перед поверненням до налаштування рахунку.
  • Показати повідомлення про незбалансованість бюджету: Виводить попередження при виході з розділу “Розподіл”, якщо є ненульова різниця між балансом настройки рахунку та загальною сумою розділу для бюджетних сум. Попередження дозволяє користувачам звірити різниці перед поверненням до налаштування рахунку.
  • Дозволити видалення розділювального балансу із залишками: Дозволяє видаляти підрозділи, створені за допомогою розділу “Розподіл”, навіть якщо вони мають баланси. Working Papers повернуться до загального балансу.

Показувати назви відображення рахунків/групувань як

Виберіть описи для номерів відображення облікового картографування та групування, які відображатимуться у тексті автоматичних документів Робочих Паперів.

  • Короткий опис: Відображає Назву як опис для всіх рахунків.
  • Розширений опис: Відображає Розширений Опис для всіх рахунків. Рахунки без розширеного опису будуть відображені порожньо.
  • Розширений опис, якщо є: Відображає Розширений Опис для рахунків, для яких він введений. Рахунки без розширеного опису будуть відображені коротким описом.
Синхронізація
  • Забороняти використання документів іншими користувачами: Відкриття документа блокує його від доступу іншими користувачами до моменту закриття. Додаткову інформацію дивіться в Блокування документів для виключного використання.
  • Не дозволяти синхронізувати: Файли не синхронізуються та не можуть бути опубліковані на сервері. Ця опція доступна тільки, якщо файл ще не був синхронізований.

Початкові налаштування характеристик синхронізації документа

Додаткову інформацію про цей функціонал дивіться в Визначення способу синхронізації за замовчуванням.

  • Автоматично: Документи синхронізуються автоматично за допомогою SmartSync.
  • На вимогу: Зміни документа зберігаються локально та повинні бути синхронізовані вручну. Ручна синхронізація з батьківським файлом відправляє останню збережену версію документа.
  • Ніколи: Зміни документа зберігаються локально. Ручна синхронізація з батьківським файлом виключає всі документи з команди Синхронізувати Всі Документи.

Налагоджування зв’язків

  • Не оновлювати відкриті документи, коли  інші користувачі вносять зміни: Вимикає живі оновлення для документів (за винятком документів CaseView).
Питання
  • Не показувати вияснені питання оборотно-сальдової відомості та рядка автоматичного документу: Дозволяє користувачам приховувати будь-які питання зв’язані з розбалансуванням.
Консолідація
  • Не проводити перевірку зовнішнього об’єкта, коли відкриті клієнтські файли: Не дозволяє Working Papers знаходити файли дочірніх сутностей у зовнішньому консолідованому файлі. Ця перевірка зазвичай виконується, щоб перевірити, чи змінився вміст, і попередити про необхідність повторної консолідації. У середовищі, де з’єднання з файлами дочірніх сутностей може бути повільним або переривчастим, вибір цього параметра може покращити продуктивність під час відкриття консолідованих файлів.
CaseView
  • Не позначати зміни після закриття: Дозволяє користувачам позначати зовнішні і документи CaseView.
Експорт аудиторського завдання
  • Показувати лише коди податку, що підтримуються: Відображає коди податків, які відповідають податковому постачальнику, замість відображення всіх доступних кодів податків.
  • Дозволити будь-які коригування до кодів податків у файлі блокування: Дозволяє вносити коригування в податкові коди у файлі, який був захищений.

Досі є питання? Напишіть нам!

Як ми можемо Вам допомогти?

Команда підтримки клієнтів CaseWare Ukraine допоможе вирішити Вашу проблему.

Чи була ця сторінка корисною? Так Ні