Увімкнути захист

Захист забезпечує безпеку файлів робочих документів. Увімкнувши захист, ви можете:

  • Контролювати доступ користувачів до певних файлів
  • Створювати і призначати групи користувачів
  • Призначати права користувачів за групами
  • Розподіляти роботу, призначаючи користувачам або групам документи

Щоб увімкнути захист для файлу Working Papers:

  1. На стрічці натисніть Інструменти | Захист | Увімкнути захист.
  2. Введіть своє ім’я користувача і пароль, а потім натисніть кнопку ОК. Якщо ви вмикаєте захист вперше, використовуйте облікові дані супервізора за замовчуванням:
    • Ім’я користувача: sup
    • Пароль: sup
  3. З’явиться діалогове вікно підтвердження. Натисніть кнопку Так.
    Захист файлу буде ввімкнено. Щоб отримати доступ до захищеного файлу, користувачі повинні бути призначені до групи у цьому файлі.

Якщо захист увімкнено, зовнішні документи, такі як Excel або PDF-файли, все одно можна змінювати за допомогою Провідника Windows. Ви можете запобігти змінам, стискаючи файли робочих документів при закритті. Увімкніть автоматичне стиснення для файлів робочих документів у меню Інструменти |  Параметри | Загальні | Стиснути автоматично | Так.

Блокування захищеного файлу

Після того, як файл захищено, ви можете заблокувати його, щоб запобігти доступу до нього неавторизованих користувачів. Доступ до файлу можуть мати лише члени групи, які мають право доступу до заблокованого клієнтського файлу.

  1. На стрічці клацніть Інструменти | Захист | Заблокувати клієнтський файл.
  2. У діалоговому вікні підтвердження натисніть кнопку Так.

Файл буде заблоковано. Якщо вам потрібно розблокувати файл, натисніть Захист | Розблокувати клієнтський файл.

Примітка: Блокування захищеного файлу не слід плутати з блокуванням аудиторського завдання. Блокування захищеного файлу контролює, які користувачі можуть отримати до нього доступ, тоді як блокування аудиторського завдання запобігає подальшим змінам у файлі.