Властивості аудиторського завдання

Властивості аудиторського завдання

При створені нового клієнтського файлу відразу відкриються “Властивості аудиторського завдання“ – це місце, де ви вводите основну інформацію про компанію.

Дану інформацію також можна знайти Панель управлінняВкладка ПроєктВластивості аудиторського завдання.

Діалогове вікно “Властивості аудиторського завдання” містить інформацію про клієнта, що стосується функціонування файлу WP. Інформація може бути пов’язана з клітинками у документах, створених CaseView, включаючи фінансову звітність та автоматичні документи CaseView. Тому заповніть кожен пункт великими та малими літерами для правильного представлення у всіх документах.

  • Вкладка Назва та адреса визначає загальну інформацію про клієнта.
  • Контакт 1 – вказується інформація про первинний контакт у компанії.
  • Контакт 2 – вторинний контакт у компанії.
  • Звітні дати – використовується для визначення важливих дат, таких як дата закінчення року, дата початку року та інші дати звітування. Дані, введені на даній вкладці, контролюють інформацію, яка відображається у всіх автоматичних документах.

Перед початком роботи над файлом необхідно ввести дату закінчення року та період. За замовчуванням послідовність дат періоду – річна. Після того, як встановлено дату закінчення року, дата початку року буде автоматично обчислюватися як один календарний рік до дати закінчення року.

Натисніть спадне меню, щоб вибрати дату зі спливаючого календаря. Натисніть Переглянути дати, щоб побачити дату завершення року та дату початку 13 періодів.

Під час закриття кінця року дата кінця року автоматично збільшується на один рік.

Примітка: Дата завершення року за замовчуванням та дата початку року відповідають року випуску клієнтської версії Working Papers.

  • Залишки за період – вказується, чи потрібно вводити транзакції або залишки лише в поточному проекті.

Метод внесення або розрахунку залишків періоду

Виберіть метод для введення або розрахунку залишків періоду.

Дозволити внесення залишків періоду до балансу робочого пробного періоду (інші записи буде відключено): користувачі можуть вводити у файл робочих документів лише залишки періоду, а не фактичну активність на рівні транзакції.

Дозволити запис транзакції на екрані Інші записи (залишки періоду будуть розраховані): користувачі можуть вводити фактичні зміни рівня транзакцій у файл робочих документів.

У вкладці «Залишки за період» можна налаштувати можливість імпорту квартальних даних, як залишків за період (немає позначення) або оборотів за період (стоїть позначення) – див нижче:

Також просимо зауважити, якщо вибрано обороти за період, дані на початок Вашого першого періоду потрібно імпортувати як «Вхідний залишок», а потім Ви імпортуєте обороти за квартал. Відповідно залишки станом на квартал програма розраховує самостійно, як:

  1. Вхідний залишок + оборот за перший квартал = перший квартал
  2. Перший квартал + оборот за другий квартал = другий квартал і тд.

Примітка: Після того, як запис журналу Коригування опубліковано для послідовності дат, послідовність дат не можна видалити або змінити для обчислення на основі іншої послідовності дат у властивостях залучення, доки всі записи журналу коригування для цієї послідовності дат не будуть видалені або змінені.