Налаштування консолідації

Після створення нового проекту для консолідації перш за все перейдіть до документу “Інформація про компанію”, поставте галочку на рядку “Консолідація” і вкажіть відсотки неконтролюючої частки.

Даний функціонал можна використовувати у два способи в залежності від ситуації. Способи їх застосування пропонуємо переглянути нижче:

Внесення ОСВ окремих компаній в консолідований проект

Перш за все користувач повинен створити кожне дочірнє підприємство в проекті консолідації фінансової звітності. Для цього перейдіть до вкладки “Аудиторське завдання” у вікні Working Papers та оберіть функцію “Консолідувати”

У відкритому вікні вкажіть назву компанії з розширеним та скороченим описом. У зовнішньому джерелі поставте галочку “Немає”. Вкажіть відносні внески до батьківскої структури у відсотковому еквіваленті та через клавішу “Налаштування” заповність аудиторське завдання компанії.

Тепер можна закрити дане меню і натискаєте “Ок”.  У вікні Working Papers доступні для вибору Ваші компанії з переліку на дашборді. Ви обираєте потрібно компанію та імпортуєте дані по ній.

Після завершення роботи з кожною компанією ви переходите до того ж вікна “Аудиторське завдання”, обираєте “Консолідувати” і натискаєте “Консолідувати все”. Тепер ОСВ кожної з компанії сформується в консолідоване і Ви маєте можливість перемикатись між компаніями і коригувати їх окремо.

Або ж можна скористатися імпортом даних усіх дочірніх компаній в одну ОСВ. Для цього даним кожної компані потрібно  задати абревіатуру в окремій колонці файлу імпорту. Давайте розглянемо на прикладі нижче. 

  1. У вас є Компанія, що має дочірні підприємства 1, 2, 3, 4:
  1. Після цього імпортуємо дані на основі Компанія. Вибираємо характеристику елемента як Деталі рахунку – Абревіатура об’єкта.
  1. В оборотно-сальдовій відомості буде відображатись наступним чином:

Примітка: поле Об’єкт описує абревіатуру компаній для консолідації.

Лінкування проектів окремої звітності з консолідованим

Хронологія дій майже ідентична з тими, що описано в попередньому пункті. Вам потрібно створити кожне дочірнє підприємство та додати лінк до нього в проекті консолідованої фінансової звітності. Для цього перейдіть до вкладки “Аудиторське завдання” у вікні Working Papers та оберіть функцію “Консолідувати”

У відкритому вікні вкажіть назву компанії з розширеним та скороченим описом. У зовнішньому джерелі поставте галочку “Існуючий файл” та вкажіть місце розташування потрібного проекту окремої звітності. Вкажіть відносні внески до батьківскої структури у відсотковому еквіваленті та через клавішу “Налаштування” заповність аудиторське завдання компанії.

Програма злінкує проекти між собою та додасть автоматично ОСВ до консолідованого проекту. Тепер можна закрити дане меню і натискаєте “Ок”.  У вікні Working Papers доступні для вибору Ваші компанії з переліку на дашборді.

Після завершення роботи з кожною компанією ви переходите до того ж вікна “Аудиторське завдання”, обираєте “Консолідувати” і натискаєте “Консолідувати все”. Тепер ОСВ кожної з компанії сформується в консолідоване і Ви маєте можливість перемикатись між компаніями і коригувати їх окремо.