Проект, шаблон та патч Financials. Що це та як з ними працювати.

Що таке шаблон, патч та проект?

Шаблон – це умовна основа на якій будується подальша робота у програмі. Він містить у собі стандартний набір форм звітності, приміток, пустих текстових полів, стандартний текст, пусту ОСВ і тд.

Структурні зміни приміток, таблиць, зміна\виправлення формул розрахунку, додавання нових приміток\таблиць вноситься саме до шаблону командою CaseWare. Після цього користувачу надається або оновлений шаблон з внесеними змінами, або PATCH. Їх потрібно повторно встановити та оновити проект, щоб внесені зміни відобразились (натиснути “примусово оновити все”).

Зазвичай шаблон надається у вигляді інсталяційного файлу, який попередньо потрібно встановити.

изображение_2022-08-03_123515231

PATCH – це інсталяційний файл, який встановлюється поверх встановленого шаблону. Він містить у собі зміни до певної частини шаблону – однієї примітки, або декількох.

изображение_2022-08-03_123850744

Проект – це робочий файл, який створюється на основі шаблону. Його можна наповнити всією потрібною інформацією, передавати іншим користувачам, він є меншим за обсягом.

На основі шаблону можна створювати безліч проектів з різними ОСВ, текстом і тд.
Структурні зміни до проекту вносяться за допомогою встановлення оновленого шаблону, або патчу. Після цього проект потрібно оновити для відображення змін (натиснути “примусово оновити все”).

Файл проекту рекомендується зберігати у окремій попередньо створеній пустій папці, так як при відкритті він розбивається на багато файлів, які не можна переносити за межі папки проекту, видаляти, змінювати, перейменовувати.

Встановлення шаблону

Для того щоб встановити шаблон або патч потрібно запустити інсталяційний файл та пройти наступні кроки інсталяції:

  1. На екрані привітання натисніть “Далі”.
  1. Залиште шляхи за замовчуванням. Оберіть чи робити копію існуючого шаблону перед його видаленням, у разі якщо у Вас вже встановлено шаблон. Натисніть “Готово”.
  1. Дочекайтесь видалення попереднього шаблону, якщо він був встановлений, натисніть “закрити”, дочекайтесь закінчення встановлення, натисніть “закрити”. Шаблон\PATCH встановлено!

Редагування шаблону

Якщо після встановлення шаблону Вам потрібно його редагувати, запустіть CaseWare Working Papers, оберіть вкладку “Шаблони”, натисніть на знак шаблону та кнопку “Редагувати”.

Стиснення проекту для відправки

Якщо Вам потрібно надіслати проект його потрібно спочатку зберегти у стиснутому вигляді. Для цього натисніть“Файл”, “Зберегти у стиснутому вигляді”.

Файл проекту матиме наступний вигляд:

Після цього файл проекту можна надсилати.

Створення резервної копії

Перед тим як оновити проект для відображення внесених змін до шаблону, або за іншої причини, рекомендовано створити резервну копію:

Натисніть “Файл” – “Створити резервну копію”. Це збереже не оновлену версію проекту до якої можна буде повернутися у випадку непередбачених обставин, технічних помилок і т.д.

Планування роботи при підготовці фінансової звітності
(Що редагувати в шаблоні та проекті?)

Як і зазначалося вище, проект – це Ваш робочий файл, що створено на основі шаблону, проте при підготовці фінансової звітності потрібно спланувати обсяги робіт, які будуть виконані на їх основі. За своєю структурою представлення вони є подібними між собою. Давайте розглянемо які редагування будуть стосуватися шаблону, а що робити тільки в проекті.

  • До шаблону слід віднести документ термінології, що містить в собі всю основну текстову інформацію звітності на старіших версіях шаблону та деякі назви статей й заголовків на новому; текстову частина на білому фоні у фінансовій звітності, що буде однаковою для всіх проектів; редагування тегів. Сам шаблон слід залишати без даних, щоб при створенні проектів на його основі в майбутньому не підтягувало зайву інформацію. 
  • У проекті ж користувач заповнює вхідні поля зеленого або сірого кольору; редагує дані, сортує примітки/звіти/розділи/таблиці. (тобто, та інформація, що не буде розповсюджуватися й на інші проекти)

Ми завжди рекомендуємо користувачам розподіляти обов’язки в роботі з підготовки фінансової звітності, щоб за шаблоном був відповідальний окремий працівник, оскільки одночасна робота декількох людей в одному файлі може викликати конфлікти при оновленні. Після завершення редагувань шаблону його потрібно перепакувати розповсюдити на інших користувачів та оновіть проект материнксього файлу (при роботі у синхронізованих копіях), якщо ви працюєте локально. У випадку коли робота ведеться на сервері в одному шаблоні, після його налаштувань перейдіть до материнського проекту, оновіть його, тільки потім проводити синхронзацію